Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "fødselen fra helvete" nå. Utrolig morsomt!:)

 

(på TV2 Bliss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA :) Hahaha, den er bra!

Skrevet

Vi digger Solsidan. Følger med på sesong 2 nå, enda bedre enn sesong 1.....

Kult med morsomme serier som ikke bare er amerikanske.

 

Hvis dere er glad i kule serier, så anbefaler jeg også Community.

 

Har dere noen å anbefale? Jeg er litt tom for ideer for tiden...

Skrevet

Jeg simpelthen elsker Solsidan! Er så utrolig morsom serie. Har bare sett første sesong, og visste ikke at det kommer en til. *Glede seg*

 

Ove Sundberg er jo helt fantastisk. Fikk litt vondt av han i nest siste episode.. Men guuud så slitsom han er:D Hehe

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Genial serie! Har sett ferdig alle sesongene.

Skrevet

Elsk! :oD

Skrevet

Hvor mange sesonger er det?

Skrevet

Solsidan er gullserie:)!

 

De er flinke i Sverige. Det skal de ha;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...