Gjest Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Er "fødselen fra helvete" nå. Utrolig morsomt! (på TV2 Bliss)
NormaJean Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Vi digger Solsidan. Følger med på sesong 2 nå, enda bedre enn sesong 1..... Kult med morsomme serier som ikke bare er amerikanske. Hvis dere er glad i kule serier, så anbefaler jeg også Community. Har dere noen å anbefale? Jeg er litt tom for ideer for tiden...
tingeling87 Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg simpelthen elsker Solsidan! Er så utrolig morsom serie. Har bare sett første sesong, og visste ikke at det kommer en til. *Glede seg* Ove Sundberg er jo helt fantastisk. Fikk litt vondt av han i nest siste episode.. Men guuud så slitsom han er:D Hehe
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Genial serie! Har sett ferdig alle sesongene.
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Solsidan er gullserie:)! De er flinke i Sverige. Det skal de ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå