Gå til innhold

Stringtrusene skal bort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mye plaget med stygg lukt av utflod osv. Kunne ikke skjønne hvorfor, hadde god hygiene uten at jeg vasket meg for ofte. De siste månedene har jeg vært null plaget med dette, herlig! MÅ være fordi jeg har slutta å bruke stringtruser. Det sies jo at rumpebakteriene vandrer ned til musa. Tror på det jeg, er i allefall, for første gang på flere år, null plaget med bakteriefloraen der nede. Nå skal alle stringtrusene mine vekk. (Bortsett fra noen veldig sexy som jeg kun bruker når jeg skal forføre samboer ;))

Noe å tenke på dersom du også er plaget med illelukt nedenfra! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Høres ut som en god forklaring det, dersom man bare bruker stringtruser. Selv bruker jeg ikke slike truser, for jeg hater følelsen av å ha den stringen mellom rumpeballene for å si det rett ut. Har alltid brukt sånne boxer/hipster-aktige truser selv.

Skrevet

Har ikke tenkt over at det lukter noe mer dersom jeg bruker stringtruser, men det er svært lenge siden jeg brukte kun stringtruser. Det er mye behageligere med truse/hipsters, dessuten synes jeg ikke stringtruser er så sexy. Når jeg ser andre damer med stringtruser tenker jeg over at det faktisk ikke ser så bra ut. De fleste bruker litt for liten størrelse slik at fettet tyter ut ved hoftene:/

Skrevet

Har aldri likt stringtruser, og eier heller ingen..

I antrekk der trusekanten blir et problem vil jeg mye heller ha nylonstrømpebukse uten truse enn en ekkel string..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...