kjærevene Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Mener å ha lest her inne at dette var en god familiebil på mange måter. Det som er litt spesielt med den er at det har isofix (?) i alle tre setene baki. Kan noen forteller meg hvorfor det er så spesielt?? Hvilke andre biler bruker dere når en må ha plass til tre barneseter bak?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Isofix x3 i baksetet er spesielt av den enkle grunn at nesten ingen biler har det! Jeg vet faktisk ikke om andre enn 5008... Touran har bare i 2 av setene. Usikker på hvordan det er i Sharan og Ford S-Max... Ellers er det dessverre veldig få biler som har plass til 3 barneseter i baksete, isofix eller ikke...
kjærevene Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar. Hva er det som er så spesielt med isofix da, er dette noe en må ha i setet for at det skal være godkjent for å bruke til bilstol?? Kan en ha babysete i midten da? Jeg har tvillinger på 7 år, og de vil gjerne sitte på hver sin side, og så får vi tredjemann om ikke lenge, men jeg kan vel ikke ha baby i midten...
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 isofix gjør at du kan feste basen til isofixfestene i bilen(som egentlig er som to kroker), så slipper du feste den med bilbeltet;) genialt og lettvint;) du kan ha baby i midten ja. vet om flere som gjør det, og med et søsken på hver side er det jo veldig trygt når de har kontroll på babyen;) det eneste er at du må inn i midten for å få ut babyen, siden de på 7 år også har bilstol. det kan være tungvindt, men ikke umulig;)
LilleTrille2011 Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Ford S-MAX har også isofix i alle 3 seter bak. Det som er så fint med isofix er at det er umulig å feste bilsete feil.. i tillegg til at det er enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå