Gå til innhold

peugeout 5008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest her inne at dette var en god familiebil på mange måter. Det som er litt spesielt med den er at det har isofix (?) i alle tre setene baki. Kan noen forteller meg hvorfor det er så spesielt??

Hvilke andre biler bruker dere når en må ha plass til tre barneseter bak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isofix x3 i baksetet er spesielt av den enkle grunn at nesten ingen biler har det! :) Jeg vet faktisk ikke om andre enn 5008... Touran har bare i 2 av setene. Usikker på hvordan det er i Sharan og Ford S-Max... Ellers er det dessverre veldig få biler som har plass til 3 barneseter i baksete, isofix eller ikke...

Skrevet

Takk for svar.

Hva er det som er så spesielt med isofix da, er dette noe en må ha i setet for at det skal være godkjent for å bruke til bilstol??

Kan en ha babysete i midten da?

Jeg har tvillinger på 7 år, og de vil gjerne sitte på hver sin side, og så får vi tredjemann om ikke lenge, men jeg kan vel ikke ha baby i midten...

Skrevet

isofix gjør at du kan feste basen til isofixfestene i bilen(som egentlig er som to kroker), så slipper du feste den med bilbeltet;) genialt og lettvint;)

du kan ha baby i midten ja. vet om flere som gjør det, og med et søsken på hver side er det jo veldig trygt når de har kontroll på babyen;) det eneste er at du må inn i midten for å få ut babyen, siden de på 7 år også har bilstol. det kan være tungvindt, men ikke umulig;)

Skrevet

Ford S-MAX har også isofix i alle 3 seter bak. Det som er så fint med isofix er at det er umulig å feste bilsete feil.. i tillegg til at det er enkelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...