rødt&blått Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Driver og snuser litt på hytte i østfold-området... Noen som kan anbefale en plass? Må være nærhet til vann med bademuligheter :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Det er kjempemange fine plasser langs hele Østfoldkysten. Saltnes (Råde), Larkollen... Velkommen til Østfold!! :-)
rødt&blått Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2011 Jo, takk for tips, men vi er ikke millionærer (I wish!!!)! Må nok bli noe innenlands i nærheten av ferskvann siden hyttene langs kysten er i en prisklasse for seg... ("Billigste" på HVALER er på 3,7mill.)
Tante Blås Squaw Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Langs Iddefjorden er det mange fine plasser )
lille sprelle Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Jeg bor ikke i østfold, men er ganske kjent. Sjekk trømborgfjella og haldenvassdraget (ørje osv), rødnessjøen.... Det er jo rett over mot sverige der også, og der er det sikkert mye rimeligere.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Jeg bor i Østfold og min mor har hytte i Østfold. Da jeg var liten hadde vi hytte i nærheten av Kornsjø, nå har hun hytte i nærheten av Enningdalen. Begge deler anbefales hvis dere er ute etter en hytte i skogen og ikke langs skjærgården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå