Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Men jeg skulle av og til ønske det var mulig å skru den mye lenger fram. Ca 1 år hadde vært fint ;-) Andre som også av og til ønsker det gikk an å skru tiden fram litt? Hva er deres grunner? Min er at da er vesla over de slitsomme første 2,5 årene og livet vil bli myyyyye enklere, og så er forhåpentligvis huset enten ferdig, eller nesten ferdig da. Viss ikke det tar veldig mange måneder til å få svar på søknaden da. Og det nye huset vil gjøre livet veldig mye enklere for oss på veldig, veldig mange måter. Så det gleder jeg meg sinnsykt til! :-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne skru tiden flere år tilbake jeg,hehe Grunnen til det er at jeg har sittet i flere timer i dag og sett (redigert) alt vi har filmet av ungen fra de kom til verden. Og jeg skulle gjerne hatt en bitteliten stund med min store gutt som liten tass igjen. Nå flyr han rundt med egen mobil og jentene er på døra hele tiden. Hjelp hvor ble tiden av? Og lillebror som blir 5 år er jo ikke baby lenger han heller. Tanken på å aldri skal oppleve å ha små babiser er jaggu litt trist fant jeg ut i dag.
Gjest Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Satt akkurat å tenkte på at tiden går så satans fort. For 1 år siden hadde jeg bare 1 måned igjen til termin og nå er jeg mamma til hun som har lært seg å gå, som kan klappe, som kan vinke, si "ja", riste på hodet, som kan dra katten i halen, som klemmer meg med begge hendene og som er den stolte eier av nesten 5 tenner. Tiden bare flyr avgårde og jeg skulle gjerne satt på pauseknappen slik at det ikke går så fort at jeg glemmer.
flypapir Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Tja, siden du spør... Jeg kunne godt ha tenkt meg å skru tiden frem til fødselen starter (eller kanskje helt til jenta er ute og jeg ferdigsydd?!).. Er to dager siden termin og jeg skulle gjerne blitt ferdig om ikke så altfor lenge. Har gått rundt to uker over i de andre svangerskapene mine, så må vel regne med noen ekstra dager denne gangen og... Gleder meg utrolig mye til å treffe lille jenta og til at hun skal få treffe storesøsknene sine. Vi er heldige som har en spesiell tid i vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå