Gå til innhold

-mtp- ;) har sett litt nærmere på deg ;)


HOPE08

Anbefalte innlegg

hei igjen skriver noen ord til deg som jeg får opp på deg :) håper du klarer å forstå det jeg får opp på deg <3

 

jeg får opp at du er en hyler til å gi av deg selv, og den høyere deg elsker at du gir så mye av deg selv for å hjelpe andre. men du har søkt om hjelp for du er sliten, du har gitt så mye av evnene dine til andre at nå er det på tide å ta vare på deg selv litt. jo mer du klarer å ta vare på deg selv jo mer klarer du å gi til andre. du har arbeidet uten stans også tatt hensyn til andre menneskers behov. Pass godt på deg selv også kjære deg <3

 

Jeg får også opp at det er noe/ noen som vil gi deg noe som du har ventet lenge på som kan lette bekymringene dine. jeg vet ikke helt hva men det kommer og du vil legge godt merke til det:)

 

får også opp at romantikken hjemme i mellom deg og din mann vil blomstre mer igjen :) la han komme mer innpå deg og vis tilbake når du vil ha mer enn det vanlige :)

 

Klemmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe litt flau no men måtte felle en tåre..

Du aner ikke kor sliten eg har vert de 2 siste dagene:( I går ble lørdags kvelden min slutt kl 8 etter at unga var lagt seg, var helt utslått men hadde så dårlig samvittighet da eg hadde lovet noen her inne å spå :(

 

Samt hadde eg den krangelen med sambo i går så kan si at mer romantikk i huset nå kan eg treng :P

Men skal lage goooood kvelds til oss snart så kansje eg får ligge i armkroken hans etter på :P noe eg elsker men svært sjeldent får lov til....

 

Og ja eg lever at å gi folk til, men får sjældent så mye tilbake som forventet så blir ofte utrolig skuffet, blir svært sjeldent sint.. Eller bruker ikke ordet sint så ofte men skuffet er vel noe av mitt motto...

 

Så ja der traff du NOK en gang :D føler din energi fra det du skriver og den er veldig sterk..... vet ike helt hva det skal bety her men noe må det vere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aww <3 kjære lille deg <3 jeg håper det ordner seg med deg og din sambo :) håper kvelden deres var vel lykket <3 tenker veldig mye på deg ( det skal jeg låve at jeg gjør).

 

Men husk å ta vare på deg selv du trenger det sårt mtp:/ hvis du vil kan jeg se på deg igjen en dag :) jeg er her jeg veit du :D

 

prekast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidlig mårning på meg dette :P

Venter på at elste mann skal bli vekket rundt 7.. og yngste mann står opp mellom 05.30-0600 så no er vi endelig begynt å komme inn i en rutine der eg er vant å stå opp så tidlig og liten søvn gjennom natten (amme pause opp til 4 ganger fra 22.30.... Så godt å vere inni en noe lunne rutine der :D

 

kvelden ja den var strålenede den :D

 

håper du får noe svar ang tr/graviditet i dag... Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ennå ikke fått noe TR :( hehe nå sitter jeg bare å venter på den domme mensen :P siden testene har vært negative så da er det bare å vente.

 

jeg har blitt så trøtt de to sisste dagene føler jeg går rundt som en zombie *flirer* ;) håper jeg våkner litt mer til onsdag :) sambo har tenkt å lage det romantisk for meg på bursdagen min så håper jeg ikke ødelegger noe med trøttheten min *ler* huff av meg.

 

jeg ble så glad for at kvelden deres var vellykket :D den trengte du ;) men husk på å ikke stresse så masse med å gi for mye av deg selv, okay? da tenker jeg på alt du gjør for andre. når du får sjangsen så pleier du deg selv :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...