sillyfilly og Olivia Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 I Bugaboo Cameleon! Den virker såå praktisk. Jeg digger at man kan snu vogna den veien man vil og samme med sittedelen. Og at den er så liten! Er denne god å trille? Jeg har lyst på ny vogn. Har Carena Easy nå og den er ikke så god å trille med. Jeg tenker både tur på asfalt/brøytet snø og for shopping. Synes den er fryktelig dyr da... :S Jeg har fra fra før en Emmaljunga duo vogn som jeg liker godt for vinterstid, men den er veldig stor.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Min står ser på meg nå =0) venter på prinsessa i magen skal komme ut =0). Har også Emmaljunga brukt det til de andre 2 men gleder meg til få en lett hendig vogn. Bugaboo veier 9 kilo =0). Ingen erfaringer enda men gleder meg =0)
FruTB Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Knallfornøyd med vår! Med vinterhjul så er det like brukervennlig som en hvilken som helst annen vogn. Har faktisk ikke noe negativt å komme med ...
Steget Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er veldig fornøyd med vogna, men hadde en annen vogn på det verste vinterføret og det er jeg glad for. Nå derimot, på bare veier er den en drøm å trille! Har fortsatt vinterhjulene på og da er den litt "stiv", men lett og den triller nesten av seg selv. Vi skal bytte til sportsdelen bare stoffet til den tørker etter vask, og er litt spent på hvordan det blir! Bagen er stor og god, jenta mi er 7 måneder og det er fortsatt greit med plass i den. Vogna er lun og god. Det jeg ikke er fornøyd med er at bagen under er vanskelig å komme til i (må dytte ned en og en vare når jeg handler, eller ta av bagen). Det er ganske lite plass i den også. Jeg er heller ikke fornøyd med regntrekket, det er stort og stivt og det passer akkurat, så jeg synes det er litt vanskelig å få det på. Jeg kommer nok til å kjøpe et nytt regntrekk om jeg finner et som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå