Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 3.5 åringen må nå snues, grunnet plassmangel til beina. Nå går det ikke lenger. Men han er for lett til beltestol (15 kg) og det går heller ikke siden han tar selen av seg. Vi har forsøkt. Må derfor ha en ny bilstol, som er fremovervendt - og da ønskr vi iso fix fester. Han er kun 12 kg, så jeg vil tro han vokser fra stolen i lengden før han når 18 kg. (er klar over at vektgrensen på iso fix er 18 kg) Har dere noen å anbefale ? God sidestøtte, og god sittekomfort - og helst ikke så diger siden vi må ta den med på reise fra tid til annen...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Grensen er 15kg, det er slutten på fempunktsselen som er 18kg Vi kjøpte cybex et eller annet fix. Var best i test da vi kjøpte for under et år siden.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Vektgrensen for iso fix er 18 kg De fleste beltestoler har en nedre vektgrense på 15 kg, bortsett fra de som har sånn pute foran. Men de har vi prøvd - og det fungerer ikke. Han fikk helt klaus. Så: Vi trenger et fremovervendt sete med 5 punkt seler, og iso fix feste. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Nå har jeg ikke prøvt dette sete selv, men jeg liker veldig godt besafe sinte bilstoler. http://www.hts.no/no/products/izicomfort_isofix.php Har og har hatt flere av besfae sine produkter, syns de er veldig stabile og gode stoler. Er selger av bilstoler, har flere forskjellige merker, men det er besafe og britax som er mine favoritter.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Takk for link. Har ixi kid nå, og enig i at det er supre seter. Skal absolutt sjekke det ut. Har også lurt på maxi cosi et eller annet, med iso fix. Var det priori tro ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå