Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er førstegangsfødende, og i stad kom det litt tegningsblødning ca 15.00. Hadde etter det litt småvondt i magen. Nå har jeg hatt 3 rier med 10 minutters mellomrom. Og så en med 8 minutters mellomrom. Jeg tror det er rier ihvertfall. Jeg får smerter som hogger til i ryggen, og kjennes egentlig litt ut som mens smerter. Hva er vanlig at skjer videre nå? Kan riene fortsette med underkant av 10 minutters mellomrom lenge til nå?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde rier med 10 min mellomrom i ca et døgn før det ble mer intenst med førstemann så det kan gå litt tid ja... Men det vet man jo aldri da, prøv å slappe av du og fortsett ta tiden, plutselig tar det seg opp. Det kan skje ved neste rie og det kan skje neste dag, du får bare vente i spenning Morsomt da, snart skal du føde! Nesten misunnelig jeg, en fantastisk opplevelse du skal gjennom. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Jeg fikk plutselig vond i ryggen. Fikk smerter som ikke forsvant når jeg gikk eller var i bevegelse. Kom med 6min. mellomrom. Etter en time var de nede i 3min., vannet gikk og etter 3 timer var babyen født.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar.:-) Håper ikke det holder på så lenge for min del. Tydeligvis at det ikke er noen fasit på hvor fort det går da...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Dårlig med fasit på fødsel;) Men du må ha masse lykke til og gratulerer på forskudd som nybakt mamma!! 18:50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå