Gå til innhold

HJELP! Sjefen min er forelsket i meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en liten jobbfest fredag som var. Vi hadde det veldig gøy, og drakk en god del. Promille ble til prosent, og vi dro på et utested. Ut over kvelden kom sjefen til meg og sa at han hadde blitt så forferdelig forelsket i meg. Jeg begynte i jobben i november 2010, og er fortsatt ganske nyansatt. Jeg ble forfremmet i forrige uke.

Jeg syns dette er forferdelig vanskelig. Hvordan skal jeg kunne gå på jobb i morgen og fortsette som før? Og selvfølgelig lurer jeg fryktelig på hvorfor jeg ble forfremmet. Fordi jeg er flink - eller fordi sjefen liker meg så godt? Fortjener jeg virkelig jobben?

Jeg sa selvfølgelig til sjefen min at det sannsynligvis ikke kan bli noe mellom oss, fordi han er gift, og han er sjefen min (det jeg ikke sa, er at jeg ikke er interessert. I det hele tatt). Men, full som jeg var, gjorde jeg nok et større poeng ut av at han er gift. I dag har han fjernet sivilstatusen sin på facebook, og jeg er dødsredd!! Hva kommer til å skje nå?

I tillegg ringte kona hans til meg ett tusen ganger lørdag morgen (jeg svarte ikke...), og jeg er sånn passe redd for at hun kommer til å lage et helvete uten like. Og hun er skummel.

Hjelp... Noen som har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier fra at det ikke er aktuelt med noe forhold imellom dere to, hvis han gjør det vanskelig for deg å¨jobb kan du anmelde ham for seksuell trakassering. Til kona hans kan du si rett ut at dette har du ingenting med og dette får være en sak mellom de to.

Skrevet

Hvorfor ringte kona til sjefen deg? Du har jo ingenting å skjule, så ta heller telefonen neste gang hun ringer. Om hun spør hva som skjedde på festen, så vær ærlig og fortell at dere drakk og at du og sjefen satt og småpratet. Snakk ærlig men du trenger jo ikke si at sjefen din fortalte at han var forelsket i deg.....Fortell avslappet at dere snakket om løst og fast, og at han fortalte at han var gift etc.....Legg vekt på hva han fortalte om HENNE ;-)

Når du ser sjefen din i morgen, vær modig, se han i øynene og si takk for sist. Du har ingenting å skjemmes over. Det er han som er flau nå, tro du meg!

Ikke begynn å snakk om diskusjonen dere hadde på festen hvis ikke han selv tar det opp. Bare vær helt normal, bare se på den samtalen dere hadde på fredagskvelden som en flørt.

Lykke til! :-)

Fortell hvordan morgendagen blir da!

*Venter spent!* ;-)

Skrevet

Skal jeg ta kontakt med kona hans, eller skal jeg vente til hun eventuelt tar kontakt med meg? Jeg har ikke noe telefonnummer eller noe.

Jeg har tenkt på det med å anmelde hvis det skulle skje noe, men jeg ser for meg at det da blir enda vanskeligere å gå på jobb. Jeg jobber tett med sjefen, og vi er bare 10 stykker på kontoret. Helt frem til nå har jeg stortrivdes, miljøet er så godt som det kan bli. Jeg vil ikke slutte heller.

Dette er en helt fæl situasjon.

HI.

Skrevet

Han hadde ingen positivte ting å si om henne, så akkurat den delen kan jeg jo utelate.. ;-)

Kona hans dukket opp på utestedet på fredag, det glemte jeg vel å si. Hun var ikke akkurat blid da hun så at han satt sammen med meg, og dro han med seg mens hun kjeftet og smalt og sa at HUN var kona hans, uansett hva han hadde sagt. De hadde visst en krangel av noe slag for han kom tilbake ut over kvelden.

Jeg får vel late som ingen ting etter beste evne. Dere holdes oppdatert!

HI.

Skrevet

skjønte ikke greia med å anmelde jeg da men... han har vel ikke gjort deg noe...

sol deg i glansen... det er ikke ditt problem

Skrevet

Hvis det går over i trakassering anmelder man. Selvfølgelig gjør man det.

Ikke HI.

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i dag?

Hilsen

*venter spent*

Skrevet

Du sier først at kona til sjefen ringte deg tusen ganger og så sier du at du ikke har nr. hennes?????

Skrevet

Sorry, men dette lukter trolleinnlegg lang vei...

Skrevet

1 Det er ikke din feil at sjefen din er forelsket i deg!

2 Kona hans ringer deg, altså har han sagt noe om deg til henne.

Når du ikke tar telefonen, tolker hun det selvfølgelig som at du har noe å skjule.

Nå tror hun sikkert at dere har gjort "det" og at dere har et forhold.

Ring henne og fortell ærlig hva som har skjedd.

3 Ring sjefen din og fortell ham hvor landet ligger og gå på jobb med hevet hode.

Lykke til!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hehehe, jeg har aldri blitt beskyldt for å lage trolleinnlegg før!

Mandag kom og gikk uten de helt store problemene. Mest fordi sjefen min kom på jobb 11.45 og dro igjen 12.15, haha! Han var ikke mye høy i hatten da han kom inn på mitt nye kontor for å sjekke om jeg hadde kommet i orden! ;-)

Vi snakket ikke mer enn to setninger, men jeg prøvde så godt jeg kunne å late som ingen ting og være like blid som før, men stemningen var litt beklemt. Heldigvis ble ikke "episoden" nevnt. Nå har han dratt på reise gjennom jobb og blir borte til fredag, så vi får se hvordan det går da.

Vi må vel begynne lønnsforhandlingene på fredag, siden jeg har blitt forfremmet. Jeg kjenner jeg gruer meg veldig til å sitte alene på kontoret hans med døren lukket...

Jeg er veldig usikker på om jeg bør ringe kona hans eller ikke.

HI, som velger å signere med nick for å "øke troverdigheten" :-)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hun ringte fra hans telefon. Jeg fikk en sms etterpå med et "beklager, det var ikke meg, det var kona".

Skrevet

ikke ring kona hans,men ta telefonen neste gang hun ringer.gjør du ikke det så trekker du deg selv lengre ned i denne hengemyra og ned i problemer.DU har ikke gjort noe galt,lat og oppfør deg slik også!

du har alt på ditt rene,så ikke gru deg til å snakke med kona.dette er sjefen din sine problemer,ikke dine!

Skrevet

ikke ring kona hans,men ta telefonen neste gang hun ringer.gjør du ikke det så trekker du deg selv lengre ned i denne hengemyra og ned i problemer.DU har ikke gjort noe galt,lat og oppfør deg slik også!

du har alt på ditt rene,så ikke gru deg til å snakke med kona.dette er sjefen din sine problemer,ikke dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...