Gjest Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/592878/offset/0 Begynte i natt, klødde tydelig og var skikkelig rød og hoven over hele overkroppen. Ikke så mye på føttene. Noen som drar kjensel på dette? Har atopisk eksem, men ikke slike utbrudd før, kan det være eksem?
Ugl@ Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Ser ut som du har reagert på et eller annet. har du byttet vaskemiddel/ tøymykner i det siste? Eller såpe? Spist noe spesielt? Bør vel sjekkes med lege hvis det ikke gir seg, eller hvis det blir verre. Utslettet ligner på sånt man får når man har en form for allergisk reaksjon i hvertfall, men det kan være andre ting også.
Gjest Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar! Ja, jeg snakket med legevakten da det så skikkelig ille ut her. Bildet viser jo bare en brøkdel. Fikk beskjed om å gi henne Zyrtec og smøre med hydrokortison vi har fått tidligere til henne. Skulle ringe tilbake om det ikke ble bedring utover dagen. Har tenkt på mat hun har spist, men hun har ikke spist noe utenom det vanlige. Vaskemiddel derimot... :-/ Mamma var på besøk tidligere i uka og kjøpte "nytt" vaskemiddel og kastet samtidig noe på vask. Så ene nattdrakten ble vasket med dette nye vaskemiddelet. Så da tror jeg kanskje det kan være det, ellers vasker jeg alt i Neutral sine vaskemidler.
giggsi Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Får ikke frem bildet jeg når jeg trykker på linken. Har sett en del forskjellige utslett,så kan jo hende det var noe jeg kjente igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå