Gå til innhold

Dere som kjøper vogn i Sverige...


Gurine og gulla

Anbefalte innlegg

Må dere bestille vognen før dere kjøper den med hjem, eller kan man bare dra på butikken og kjøpe, og få med hjem samme dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som alle andre steder det... Har de den på lager så er det bare å ta den med hjem, men har de det ikke må den bestilles. Regn med opp til 8 ukers leveringstid. Ring først og hør hvis det er en spesifik vogn i en spesifik farge du er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på det svaret du allerede har fått.

Jeg bestilte på forhånd. Da fikk jeg nøyaktig den modellen jeg ville ha. Veldig greit å kommunisere med butikken via mail i forhånd(kattis babyshop i strömstad). Da vi var der for å hente vognen(som i mitt tilfelle hadde 4 ukers bestillingstid) var det flere kunder i butikken som ikke hadde bestilt og som bestemte seg for modeller/farger de hadde i butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fanten

Vi så på citycross. Den koster 5300 i Norge, og slik den svenske krona var i går så ble det 4700 i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det verdt strevet for 6-700 kr ? går det ikke litt opp i opp med bensin og alt det andre du handler på sverigetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bør lønne seg såpass at det "veier opp" for at man kun har et års garanti og to års reklamasjonsrett, mot to års garanti og fem års reklamasjonsrett i norge. Det går dessuten ikke å reklamere på utenlandsk vogn i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å reklamere på vogn kjøpt i Sverige. Om forhandleren gidder å ta i reklamasjonen din er en annen sak.

 

Vi kjøpte Simo Classic 630 hos BabyShop denne uken. 4.500,- for denne er intet mindre enn et røverkjøp. Legger ikke pengene i Sverige når man kan gjøre slike dealer i hjemlandet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sparte 2000 på å handle vår vogn (easywalker) på happyland (som forøvrig er den billigste i svinesund/strømstad område)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...