Johannera Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Flere som har fått med seg konseptet som starter i Trondheim? Fikk brosjyre på solsiden i går. Synes dette ser knall ut. Jeg tar med meg gullet mitt dit for å være med i morgen. Meldte meg på gratistime på http://www.femmeaktiv.no/ Johanne
Ninaaa80 Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Dette ser jo virkelig bra ut! Endelig et fullverdig tilbud;) Hær er det bare å melde seg på. Håper at alle som er gravid eller småbarnsmor har fått med seg dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå