Gå til innhold

Hva krangler du og din kjære om? ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang jeg og min "kjære" kranglet, var det om narko-forbruket hans, som jeg ikke visste om. Ellers har vi kranglet sjeldent. Og nå er det slutt.

Skrevet

Penger og økonomi.

Skrevet

økonomi, latskapen hannes og at jeg får for lite oppmærksomhet/sex ol...

Skrevet

Vi krangler om x-dama hans. Han har tullet litt der =/

Og noen ganger ender diskusjoner om barna litt langt =(

Skrevet

Latskapen hans. At jeg må gjøre alt i husarbeid!

Skrevet

krangler utrolig sjelden, men når vi først krangler handler det om hans mangel på økonomisk sans...

Skrevet

Vi krangler sjelden (bank i bordet), men når vi krangler går det rett og slett ofte på at vi har kommunisert dårlig.

Skrevet

At han er sløv økonomisk (takk og pris for at jeg eier alt) og alt for lite sex.. max 1 gang i mnd :((

Skrevet

dataen, jeg synes han bruker for mye tid på den.

Skrevet

Krangler vel ikke så ofte, men diskusjonene dreier seg som regel om hvordan vi prioriterer bruken av tid og penger, jeg mener at penger er mindre viktig enn tid, mens mannen er opptatt av å tjene mest mulig.

Skrevet

som regel dattra mi, eller at jeg er hakkete på han.

ellers krangler vi bare fordi en av oss er sur, eller pga husarbeid- han gjør desidert mest så om jeg mener vi kan la ting skure og gå så ender det i krangel.

og så krangler vi masse om foreldrene våre! vi er veldig uenig i hverandres foreldre! jeg liker ikke hannes og han liker ikke mine.

oi ser ut som vi krangler endel, men det gjør vi ikke, men vi kraangler ofte om de samme tingene da.

Skrevet

De 3 S`ene: Sovingen hans, Snusingen hans og at han spiser Sjokoladepålegg foran ungene. Innser at sistnevnte høres komisk ut, men dog...

Skrevet

Ser at mange krangler kunne vært avverget om folk bare klarte å bli enige eller forsikre seg om at de var enige om fordeling av husarbeid og fornuftig økonomi.

Hvorfor ikke avklare slikt på forhånd i stedet for å bare hoppe i det med hodet først og øya lukket? Ikke rart det er så mye utroskap og samlivsbrudd om folk ikke blir enige om så enkle og elementære ting før de får barn og flytter sammen!

Skrevet

Husarbeid, svigers og oppdragelse...

Skrevet

Krangler om alt grunnet dårlig kommunikasjon, han eier jo ikke kommunikasjon..er vel derfor jeg vil gjøre det slutt .

Skrevet

i 15 år har det vært en og annen sjelden diskusjon om penger eller husarbeid.

Det siste året har det blitt mer og mer, og vi krangler om de dummeste ting. Det har gått fra en diskusjon hver 2-3 måned til nesten daglig....

Skrevet

For å være rettferdig overfor husets herre så må jeg aller først si at vi KRANGLER ikke.

Det kan nemlig ikke kalles krangling når den ene parten - altså jeg - gneller og banner, mens den andre parten - det er han - holder klokelig kjeft og venter til første part har roet seg ned.

Dette er en typisk "krangel":

Jeg: *tryner i ledningene som strekker seg tvers over stuegulvet vårt* MEN I SVARTE SVINGENDE HELVETE DA?!

Han: Gikk det bra, elskling?

Jeg: ÅÅÅÅH! Disse SATANS ledningene dine! Hva FAEN skulle du ha de høyttalerjævlene for?!

Han: Bare jeg får lagt dem opp over....

Jeg: Ja, for DET skjer sikkert TIL UKA! Helvetes drittledninger! Det tar jo bare FØRTI SATANS ÅR før du får ordna det! Ikveld RIVER jeg UT dritten!!!

Så tramper jeg ut av rommet mens han sukker litt oppgitt, og det var det. Ledningene blir liggende, jeg gir egentlig faen - men det er noe dritt å tryne i dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...