ღBellღ&gulletღ Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Akkurat nå tenker jeg på nokia n8 pga at den tar så bra bilder. Jeg bruker elles telefonen å ringe og skrive sms.
vildejenta Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har n8. Er fornøyd med den! Men var litt uvant i begynnelsen, først og fremst fordi jeg hadde hatt sony ericsson i mange år og nokia sitt menyoppsett osv var litt annerledes.. Litt tungvindt til å begynne med å skrive sms med touchskjerm, men det kom seg etterhvert.. Om du holder telefonen vanlig så har du på en måte standard mobiltastatur, om du holder telefonen sidelengs så har du datatastatur.. Veldig bra kamera! Jeg vurderte også sony ericsson x10 og x10mini pro, den minien prøvde jeg og syns den ble for liten, pluss for utrekkbart tastatur da.. Den store x10'en er nok en bra telefon, men nokia n8 var endel billigere, så derfor ble det den isteden.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 anbefaler IKKE SE x10 mini pro. Den er en skikkelig møkkatlf rett å slett! Har iPhone 3gs nå, aldri vært mer fornøyd med en tlf:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå