Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Elsker det!! Hadde det vært gutt i magen hadde det blitt Storm, men det er jente...
TrueHæppiness Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Synes også det er et fint nav, men litt mange som heter det nå..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Hunden til broder`n het Storm. Den ble syk og døde. Blir litt trist hver gang jeg hører navnet Storm.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Navnet? Vel, for meg er det eit værfenomen... Og ka om gutten får interesser og utdanning som ikkje passe med eit ellers aktivt og "ruskete" navn?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Dessverre ødelagt av han i hotell Cæsar med stygge tenner.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Takker for svar. Jeg har falt så til de grader for navnet at alle andre navn vurderes opp mot det. Alt annet blir liksom "jo, det var fint men det er ikke Storm". Er enda lenge igjen men blir overrasket om det blir et annet navn. Har aldri sett Hotel Cæsar så slipper den assosiasjonen. Er ikke første gang jeg hører det
Mor Løvehjerte Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Jeg syns det er fint selv, men husker godt hun gamle oldemora som skamfull fortalte meg at oldebarnet skulle døpes Storm. "Dette er et ord vi ikke liker her nordpå, og så kaller de guttungen det." Hun var helt rystet )
Lilleleen Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Venninnen min har en nydelig gutt som heter det, så jeg liker navnet veldig godt:o)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Får assosiasjoner til Hotel Cæsar. Uansett ikke et navn jeg ville valgt, men er glad for at ikke alle velger det samme som meg...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #13 Skrevet 27. mars 2011 jeg kjenner et tvillingpar som heter Storm og Rime
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #15 Skrevet 27. mars 2011 Det heter katten vår! Fint navn, men for meg er det vel mest et dyrenavn!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #16 Skrevet 27. mars 2011 For en ti års tid tilbake omgikk jeg en nydelig jente, hun var smellvakker og veldig søt i oppføselen også, hun het Storm. Så ble litt paff av at der liksom er et guttenavn. Kjenner ingen gutter som heter det.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 Jeg elsker navnet og får jeg noen gang en gutt, så får han navnet Storm:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #18 Skrevet 27. mars 2011 Synes personlig det er litt småharry, men kjør på om dere liker det.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #20 Skrevet 27. mars 2011 Aldri hørt Storm på en jente før. Synes det var veldig fint før, men pga en personlig assosiasjon er det ikke lenger pent for meg. Og nei, har ingenting med hotell Cæsar å gjøre...sånt søppel ser jeg ikke på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå