Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Storm? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det!! Hadde det vært gutt i magen hadde det blitt Storm, men det er jente...

Skrevet

Synes også det er et fint nav, men litt mange som heter det nå..

Skrevet

Hunden til broder`n het Storm. Den ble syk og døde. Blir litt trist hver gang jeg hører navnet Storm.

Skrevet

Navnet? Vel, for meg er det eit værfenomen... Og ka om gutten får interesser og utdanning som ikkje passe med eit ellers aktivt og "ruskete" navn?

Skrevet

Dessverre ødelagt av han i hotell Cæsar med stygge tenner.

Skrevet

Takker for svar. Jeg har falt så til de grader for navnet at alle andre navn vurderes opp mot det. Alt annet blir liksom "jo, det var fint men det er ikke Storm". Er enda lenge igjen men blir overrasket om det blir et annet navn.

 

Har aldri sett Hotel Cæsar så slipper den assosiasjonen.

Er ikke første gang jeg hører det ;)

Skrevet

Jeg syns det er fint selv, men husker godt hun gamle oldemora som skamfull fortalte meg at oldebarnet skulle døpes Storm. "Dette er et ord vi ikke liker her nordpå, og så kaller de guttungen det." Hun var helt rystet :))

Skrevet

Venninnen min har en nydelig gutt som heter det, så jeg liker navnet veldig godt:o)

Skrevet

Får assosiasjoner til Hotel Cæsar.

 

Uansett ikke et navn jeg ville valgt, men er glad for at ikke alle velger det samme som meg...

Skrevet

jeg kjenner et tvillingpar som heter Storm og Rime ;)

Skrevet

Veldig fint :o)

Skrevet

Det heter katten vår! :)

Fint navn, men for meg er det vel mest et dyrenavn!

Skrevet

For en ti års tid tilbake omgikk jeg en nydelig jente, hun var smellvakker og veldig søt i oppføselen også, hun het Storm.

Så ble litt paff av at der liksom er et guttenavn. Kjenner ingen gutter som heter det.

Skrevet

Jeg elsker navnet og får jeg noen gang en gutt, så får han navnet Storm:-)

Skrevet

Synes personlig det er litt småharry, men kjør på om dere liker det.

Skrevet

Nydelig, sønnen min heter det :)

Skrevet

Aldri hørt Storm på en jente før.

 

Synes det var veldig fint før, men pga en personlig assosiasjon er det ikke lenger pent for meg. Og nei, har ingenting med hotell Cæsar å gjøre...sånt søppel ser jeg ikke på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...