Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er over 15 uker på vei.. og sliter med ENORM hodepine! Det begynte faktisk rundt uke 12 (da jeg trodde alt skulle bli bedre ).. Jeg våkner med dundrende hodepine, og legger meg med det! Jeg har nå vært sykemeldt fra jobben i 1 uke, pga jeg ikke fungerer i det hele tatt:/.. denne uken har ikke hjulpet noe særlig.. sovner rundt klokken ni hver kveld (mot klokken seks hver kveld da jeg var i jobb).. da er jeg HELT ferdig! Er det normalt å ha såå vondt i hodet? jeg begynner å bli virkelig bekymret.. det er vondere enn det som for meg er "vanlig" hodepine... og den har vart i over 4 uker nå! Driiit vondt!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Drikker du nok vann? Spiser du nok i løpet av dagen? Drikker du mye koffein? Får du i deg for mye sukker?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Drikker nok ikke nok vann nei.. kanskje det kan hjelpe Ikke mye koffein..kun 1 kopp kaffe en sjelden gang... Hatt litt dilla på sjokolade - dessverre:( MEn ellers prøver jeg å spise normalt, og jevnt.... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har hatt knallvondt i hodet i 2.trimester med alle mine 3. Kan være jeg ikke har drikke nok vann, det er jeg ikke så flink til å huske på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå