Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Synes egentlig det er rart at dere tør å bli foreldre.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Min angst ble mindre etter at jeg fikk barn, fordi ll fokus nå er på barnet.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Men så flott da, hi, at du er så fri for angst og depresjoner at du kan rakke ned på dem som har det Du virker litt...teit, faktisk. Og husk-du har ingen garanti for å ikke bli rammet selv..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Jeg leste det slik at HI har mye angst, og at hun derfor er redd for å bli mor. Men kanskje jeg ikke skjønte brodden..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Vel, nå kan det hende jeg er stygg her, men med den holdningen mot angstsyke og deprimerte jeg leste utav innlegget, syns jeg hi er både drittal og slem. Og om hi har angst etc, så hjelper det vel neppe å være ei hurpe mot andre. Min mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå