Gå til innhold

Hvorfor blir AKV trådene slettet hele tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man ikke har lov til å diskutere etikk og bioteknologiloven? Det virker helt sært.

Skrevet

Fordi det var lagt ut kontonr?

Eller fordi moderator er imot A.K.V?

Skrevet

AK er mammaen til tvilling guttene i India.

Skrevet

AKV mente jeg.

12:23

Skrevet

ok. vet ikke hvem det er! ikke hørt om..

Skrevet

følge litt bedre med i nyhetene kanskje ;)

Skrevet

Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick (eller selvfølgelig fullt navn) , og må følge de norske lover, står det i forumet. Og jeg vil jo si at det har blitt en hel del personangrep, og ikke bare en debatt om surrogasi og etikk, så det er vel derfor de blir slettet. Synes forresten det er helt på sin plass!! Det må gå an å diskutere uten å være selvutnevnt lynsjemob.

Skrevet

Hun heter KARI ANN VOLDEN, forkortet KAV:-)

Skrevet

men i overskriften står det akv og ikke kav.. ikke lett å skjønne hvem det er snakk om da..

Skrevet

Kontonummeret var nok litt på kanten.

Utover det var det ingenting som bryter norsk lov. KAV er en offentlig figur spm deltar med handling og ord i en viktig prinsipiell debatt. At man øpåpeker at hun har løyet er ikke personangrep, det er fakta. At man sier "jeg støtter ikke" eller "jeg støtter" er heller ikke personangrep.

Eneste fornuftige grunnen til å slette nevnte tråd kan sies å være kontonummeret.

Skrevet

Har også sett en tråd tidligere med AKV i overskriften, så det er tydelig noen som ikke er helt orienterte!

Skrevet

Slik jeg har forstått det, eksisterer det ei Facebook-gruppe der man samler inn penger til denne kvinnen - ergo ligger kontonummeret allerede på nett?

Hva er galt med at forumbrukerne henviser til denne gruppa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...