Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hvordan gjør dere det? Trives barna deres der? Går dere bare om de gråter? eller dropper dere reninga da?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Hæ? Øve på barnepass? I forbindelse med hva? Jeg har hatt barnepass, men vi øvde ikke på forhånd. Tante passet babyen. Jeg dro til tannlegen. Var borte i 4 timer. Null problem.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Helt greit, men kommer litt an på erfaringa til de som har det. Ville ikke gått i fra om ungen gråter nei, den kjenner jo ikke de som skal passe seg. Men kommer litt an på alder på barnet også da. Kan jo gå å tilbake å sjekke om gråten bare er der når du går.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 barnepass på treningssenter? Det er bare en oppbevaringsplass for ungene, så ikke forvent at de skal prøve å leke e.l med ungen...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Forventer ikke noe aktivisering. De er 2 og 5 år så de klarer seg fint selv tenker jeg. Men kan se for meg at han minste gråter da. Hmm. Får bare prøve det. Vi skal trene ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå