Gå til innhold

He-he.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært i ufrivillig kontakt med Barnevernet, har jeg "moret" meg over å finne ut hvor de bor, de som har hemmelige adresser.

Det gir meg en slags tilfredsstillelse å avsløre en hemmelig adresse. Har funnet hemmelig adresse til noen på helsestasjonen, til fastlegen min og til en av saksbehandlerne i Barnevernet.

(Det vil naturligvis slå tilbake på meg selv om jeg skulle gi meg til kjenne på noe vis. Derfor gjør jeg ikke det.)

Den siste av saksbehandlerne hadde jeg egentlig gitt opp, da hun har giftet seg til et navn som er veldig vanlig, og det ikke gikk an å finne noe annet enn postnummeret på nettet. Og jeg var ikke fanatisk nok til å etterforske alle de aktuelle ektemennene.

Men, i kveld ramlet det ned en gavepakke! En facebook-venn av meg hadde blitt venn med en med samme etternavn som den fæle saksbehandleren. Jeg klikket på navnet på måfå, og der dukket saksbehandleren opp i vennelista, med et hyklerisk smil! Fikk henne der ja...! Fikk også mannens navn da saksbehandleren hadde åpen venneliste (han var grusomt schtøgg btw)

Og fikk også jentenavnet hennes seinere da jeg søkte på mannens navn. Hehe, så nå vet jeg plutselig maaange ting... :-D Goody, goody!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen godt du ufrivillig er i kontakt med barnevernet for du høres jo litt over snittet kokos ut!

Skrevet

Hver sin lyst! Personlig har jeg ingen interesse av å vite hvor helsesøster eller legen min osv bor...

Jeg har kun søkt slik på jordmoren som var med på fødselen min, og det kun for å sende et julekort med bilde av vesla :D Tenkte det var koselig....

Skrevet

Åheerreguuud!

Da jeg gjorde ca det samme (bare en brøkdel av det du listet opp, da), ble jeg utredet for schizofreni på samme tidspunkt...

Just sayin'

Skrevet

Poenget er at de tror adressene deres er hemmelige, men så vet jeg likevel hvor de bor. Og da virker de ganske dumme.

Skrevet

Du burde ikke bruke energien din på barnet ditt istedenfor da, slik at du slipper å ehhh "havne ufrivillig i barnvernet" igjen. Evt. havne i meget ufrivillig psykiatrisk behandling.

God bedring.

Skrevet

Diskusjonsforum eller spill er mye farligere tidstyver.

Skrevet

Ehh...hurra? Du er ikke helt god tror jeg...

Skrevet

Det er ikke de som virker dumme.

Det er du.

Skrevet

Må bare spørre, er jeg sprø som sendte julekort til jordmoren? :S

Skrevet

Ingen i kommunen jeg jobber i har hemmelig adresse, lista i telefonkatalogen.no hele bunten, leger, sykepleiere, helsestasjon, soialtjeneste og hele barnevernstjenesten. Samme er det i kommunen jeg bor i, ikke noe problem for noen.

Det er faktisk ikke så lett å gjemme seg i et lite land, og gjerne små samfunn. Er jo bare å følge etter den man lurer på hjem fra jobben.

Skrevet

Kjære HI

Jeg håper noen tar seg av barna dine til du forhåpentligvis blir frisk igjen. Det du bruker tid og krefter på er sykt!

Skrevet

Bare å følge etter noen hjem fra jobben? Det er iallfall sykt, og risikabelt i tillegg. HI.

Skrevet

Linda mor til vakreste, overhodet ikke sprø, dine intesjoner var jo kun gode. Men, kanskje å tråkke litt over intimitetsgrensen.De er tross alt på jobb, sået kort til barsel ville vært mer på sin plass enn privat hjem til jordmoren.

Skrevet

Må bare si det....JØSS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...