Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Min erfaring er at man VET det. Var aldri noe å lure på, egentlig. Klart jeg følte glede innimellom, men den ble alltid avbrutt av depresjoenen...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Der er jeg uenig med deg som svarte. Jeg VISSTE det ikke. Mistenkte det, men visste det ikke. Symptomene man leser på nettet stemmer ikke alltid med det man føler selv. Jeg VET fortsatt ikke om det var det jeg hadde, eller om det bare var slik at jeg var utslitt, men mistenker det var det.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Hvordan er du uenig i hva mine erfaringer er?! Jaja... Du fikk altså ikke diagnosen selv? Da bør du hvertfall ikke gi meg et slikt svar! 23:04
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Med fødselsdepresjon, som ved "vanlig" depresjon, er det ikke alltid lett å innse at man er deprimert. Man kan også ha mange forskjellige symptomer, som er helt forskjellige fra andre med samme diagnose. Om du mistenker at du har en depresjon ville jeg snakked med helsesøster eller fastlegen din så fort som mulig slik at du kan få litt hjelp og dermed muligheten til å nyte spedbarnstida mest mulig :-) Hilsen sykepleier
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 23.24. Nei, jeg er ikke uenig i hva DINE erfaringer er. Det har jeg heller aldri påstått. Dine erfaringer er dine erfaringer. De trenger nødvendigvis ikke alltid å samsvare med andres erfaringer. Jeg har hatt diagnosen depresjon før, og fått tabletter mot det - og da gikk det også et par år før jeg var sikker på at det var det det var. Chill pill..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå