Gå til innhold

Noen av dere klarer bare IKKE la vær å hetse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når brukere må få slettet egne innlegg pga av hets synes jeg det går for langt!

Vet at enkelte av dere synes anonymforum er bra, pga at man kan være ærlig uten å legge sjul på noe. Newsflash! DET kan man på andre forum også!

Skamme dere burde dere gjøre som mobber slik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sikter du til egentlig?

Skrevet

Hva og hvem sikter du egentlig til

Skrevet

Huh? Hva skyldes dette utbruddet?

Skrevet

En bruker av foumet som skrev et innlegg hvor hun viste til et bilde på bloggen sin. Spm var noe sånt som at hun skulle slanke seg og om noen kunne gjette hvor mye hun veide..

Synes bare det er så forbanna unødvendig å slenge så med leppa. Noen kan faktisk bli såret. Og for de som mener at en må regne med det på at anobymforum, IKKE enig!!!

Grrrrr!!

(tro hvor mange ganger dette svaret kommer opp...får ikke lagt inn)

Skrevet

Sr ikke svarene dine jeg. Har det med den barnemisbruk diskusjonen fra igår så synes jeg du bør gå stille i dørene.

Skrevet

En bruker av foumet som skrev et innlegg hvor hun viste til et bilde på bloggen sin. Spm var noe sånt som at hun skulle slanke seg og om noen kunne gjette hvor mye hun veide..

Synes bare det er så forbanna unødvendig å slenge så med leppa. Noen kan faktisk bli såret. Og for de som mener at en må regne med det på at anobymforum, IKKE enig!!!

Grrrrr!!

(tro hvor mange ganger dette svaret kommer opp...får ikke lagt inn)

Skrevet

Der kom svaret mitt..x fler..

Som du sikkert leser på det jeg har skrevet har det ingenting med den diskusjonen og gjøre. Der sa jeg bare hva jeg mente..

Synes bare det går for langt her inne med personangrep.

Skrevet

Ok. bare lurte for tror den tråden ble slettet. Personhets er ikke bra nei.

Skrevet

Er helt enig med deg HI .

Det går ikke en dag uten at noen blir hetset her inne !

Hva mener du med å gå stille i dørene ?

Skrevet

Helt enig!

Det er utrolig hvor lite empati det er her inne, til å være en flokk gravide damer.

Folk skriver de ikke vet hvem som er far og hvorfor på HVEM ER FAR?

Hva får de? Dritt!

Er det mulig av voksne damer!

Skrevet

Det er en enormt stor forskjell på å si sin ærlige mening og det å hetse noen, og desverre er det mye personangrep og hets ja. Men sånn blir det når man kan gjemme seg bak "anonym"

Skrevet

Man er like anonym med nick. Og dette er et anonymforum. Utrolig irriterende med de som klager over dette. Nicket mitt er noe alla julie79. Jeg heter hverken julie, har datter som heter julie eller er født i 79.

Skrevet

Er tråden fra i går slettet?

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg svarte på den, og finner den ikke på tidligere innlegg. Mulig jeg bare leste og ikke svarte.

Skrevet

joda, men man kan ikke kjenne igjen en som står som anonym, nick kan man kjenne igjen og dermed gjøre seg en mening om vedkommende. Man kan også søke på vedkommende, og lese alle debattene hun har svart i tidligere

Skrevet

Nettopp derfor svarer jeg med anonym. Har ikke lyst til å bli stemplet pga en mening jeg har hatt. Jeg har aldri drevet med personhets. men på anonymforum bør det være helt ok å være anonym mener jeg.

Skrevet

Man kan så klart velge om man vil kalle seg anonym, og at det er helt greit. Men da kan man ikke forvente at alle er like omtenksomme med svarene sine. Det er en grunn til at dette forumet har de beste diskusjonene :P

Skrevet

Vet ikke helt hva hun mente med det..ble litt nyskjerrig nå, da jeg ikke ser noen grunn til at jeg bør gå stille.

Skrevet

eg trur at hu og slettet heile bloggen...

Skrevet

Bloggen også??

Var ikke inne å leste, men forsto de hadde vært der også å kommentert.

Synes det er for jævlig rett og slett!!

Skulle gjerne også likt og fått noen kommentarer fra de som var med å bidro til at hun følte hun måtte slette den..

Skrevet

eg var der å leste... hu hadde skreve ein del personlige saker der og trist at hu følte hu måtte slette den

Skrevet

Ja, virkelig! Synes ikke det er slik det skal være på forumen her..

(får lyst å komme med en god nord-norsk salve til de som bidro her, men skal la vær:D)

Skrevet

Hun fikk jo kun svar på tiltale.

Som man reder, ligger man, osv..

Er vel til det beste at hun fikk ærlige meninger.

Hun var jo helt normalt bra bygd.

Og lire ut av seg at hun må slanke seg?

Og stramme opp kunne jo ha vært en bedre formulering, men slanke seg?

Blir så forbanna frustrert over alle disse forventningene av egen kropp, og alt hysteriet rundt hvordan er kvinnekropp skal være.

Hvor skal dette ende liksom?

Vi blir jo alle til vandrende stankelbein, med plastikk fantasikk over det hele snart.

Utviklingen i samfunnet er jo helt ute å kjøre.

Jeg har tre guttebarn, og ønsker meg så veldig ei lita tulle, MEN..

Etter alle disse forventningene, og stress og press er jeg f*** ikke så sikker lenger på om jeg virkelig ønsker det allikevell.

Skrevet

HELT ENIG med HI. Flere ganger folk spør om meninger, og "surmaga" personer synser om ditt og datt. Ting er ikke like svart/hvitt alltid.

Og kom ikke med det at "man får tåle å høre sannheten". Det gjør nok folk som oftes. Er noe om å være sakelig, og ikke synse om helt andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...