Gå til innhold

far på konsert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er snart ferdig med permisjonen min og far skal ha sine uker. Jeg starter på jobb en tirsdag, og søndag i samme uke skal far på konsert. Konserten er ferdig såpass seint, og er i oslo, en god del timer i fra der vi bor. Skjønner veldig godt at han vil overnatte til mandagen før han kjører hjem. men....her en dag kom vi inn på denne turen som han skal ha. Da sier han at han lørdag morgen i oslo skal innom en butikk...dvs at han har planer om å reise fredag for å være vekke til mandag kveld. Han har ordnet barnevakt til minsten mandag siden jeg er på jobb.

Problemet mitt er; etter å ha vært vekke et helt år fra jobb og første uke i jobb, så kommer jeg garantert til å være utslitt. (Jobber med barn). hjemme har vi da en liten en som knapt har sovet fra han var 5 mnd gammel, våkner flere ganger pr natt og kan holde det gående ganske lenge. Jeg ønsket at samboeren skulle være hjemme i allefall til lørdag for å unngå minimalt med søvn natt til lørdag, søndag og mandag før jeg skal til på en full uke med jobb igjen. Vi har i tillegg en på 3 som også krever sitt/er i trass til de grader.

Er jeg urimelig hvis jeg sier at han ikke "får lov"(underforstått at jeg ikke kan bestemme over han) å reise før lørdag?synes det blir mye med to "vanskelige" unger , der den ene ikke sover om natten, den andre ikke om dagen og i tillegg skal på jobb og ha de aleine igjen om ettermiddagen.

Det erikke sånn at han aldri får reise avgårde på turer, for han har v'ært på gutteturer, jeg har hatt begge ungene med meg en uke på tur der han har vært aleine..opp til flere ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at når han er i permisjon så er barna hans hovedansvar og da reiser man ikke bort en helg helg uten å ha avklart dette med den andre part, dvs. deg. Og nei, jeg synes ikke du er kjip som sier at han kan dra på søndag, slik avtalen var i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...