Gå til innhold

Siv Jensen juuuuuuuger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis meg en politiker som ikke juger ?!

Skrevet

Juger, lyver, det er det samme

Skrevet

Neivel? En uærlig politiker?

Skrevet

Er helt sjokkert over at dere ikke er sjokkert jeg da. En ting å lyve om man har røyka hasj eller ikke, om man har vært utro eller ikke ogpynte litt på sannheten i ny og ne og på det den dama der holder på med. Har i utgangspunktet aldri vært noen fan av hverken frp eller Jensen, men hadde adri fått meg til å tro at de kunne ha funnet på noe sånt som dette.

Skrevet

Da er du i min verden naiv. All medlidenhet til stakkarne som har blitt utnyttet eller utsatt for overgep. At politikere lyver om det er ingen overraskelse, uansett hvilket parti de tilhører. Politikk er det skitneste jeg vet om.

Skrevet

for min del kan hun godt bli, for hvem person med IQ over 10 kan stemme på et parti med en partileder som har oppført seg slik som hun har gjort i denne saken?

Skrevet

Fra Frps hjemmesider:

"Siste om Birkedal-saken

Her har vi samlet opp alle intervjuene som er gitt, og samlet sammen fakta om saken.

Det er kjent at FrP høsten 2009 fikk et varsel omkring Birkedal. Det ble da samtaler mellom partiet og den som kom med påstandene. Vedkommende ble oppfordret og motivert til å anmelde saken, og fikk samtidig tilbud om støtte i form av samtaler og oppfølging.

Saken ble varslet videre i partiet, for at den anklagede skulle konfronteres med påstandene. Det ble gjennomført samtale med vedkommende der alle påstander ble tatt opp i full bredde.

Det har også blitt kjent via Birkedals nåværende advokat, at Birkedal på det tidspunktet søkte juridisk bistand da han følte seg utsatt for uriktige påstander.

Av hensyn til de involverte og den pågående politietterforskningen kommer vi ikke til å gå inn i detaljene om saken nå. Når saken er ferdig etterforsket vil det bli klart om partiet har håndtert denne saken riktig. Vi vil evaluere håndteringen vår nøye og vurdere om det er grunnlag for å endre regelverket saken ble håndtert etter.

Siv Jensen har også beklaget dersom FrPs oppfølging ikke har vært god nok, og sier hun vil ta initiativ for å gjøre regelverket enda bedre.

Samme regelverk som andre

FrPs etiske regelverk er i samsvar med andre partiers regler for tilsvarende hendelser. Generalsekretær Geir A. Mo har også bekreftet at partiet vil bidra med alle opplysninger til politiet i denne saken for å få frem alle fakta.

Filming

Partiet har aldri på noe tidspunkt vært kjent med eller hørt rykter om at Birkedal skal ha filmet personer i skjul i sin egen leilighet. Dette ble en kjent med da Dagbladet skrev det på sine nettsider mandag.

Hvorfor FrP ikke kan gå i detaljer

Medienes interesse er ikke å ivareta de involverte, deres pårørende og den anklagede i denne saken. Det er imidlertid et ansvar vi som parti tar på alvor. Vi registrerer at vi får hard kritikk fra mediene som krever at vi skal besvare alle spørsmålene de stiller. Det må vi leve med.

Som parti har vi et ansvar for å forvalte informasjon om våre medlemmer og tillitsvalgte på en forsvarlig måte. Det ansvaret veier langt tyngre enn å tilfredsstille journalister som jakter på den neste overskriften.

Det hadde kanskje vært enkelt av oss å sette oss ned og dele alt vi har fått av informasjon og hvordan vi har vurdert den, men det ville vært galt av oss."

Så hva hadde DITT parti gjort anderledes? Hvordan skulle dette blitt håndtert best?

Skrevet

Beklager, men dette har Siv Jensen og Frp taklet svært dårlig. Den fleipen om Libya var upassenede! Og for å si det rett ut: hun får som fortjent. Hun (frp) er altid ute etter å "ta" andre partier, roper høyt og lager "mediestyr, innestemme er et fremmedord for denne dama... og så skal liksom de "skånes" nå - media er de store stygge ulvene... jeg ler, høyt og godt! Kan egentlig ikke fatte at dette partiet har livets rett, og jeg gråter fordi det er så mange mer eller mindre inteligente som stemmer på dem.

Vel, man høster som man sår.....

Skrevet

Frp , Krf og Ap er de eneste som har et regelverk/rettingslinjer når det kommer til saker som denne .

Skrevet

Og jeg som trodde at en hver person med IQ over 10 holdt seg for god til å stigmatisere folk på bakgrunn av politisk uenighet, når de aller fleste har gode grunner for å stemme slik de gjør?

jaja, tar visst feil jeg da. Du er nok den smarteste på DIB 23:58, som vet hvor smarte andre enn deg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...