Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Ja her var lysene slukket untatt de vi måtte ha på på gangen. Idag er de også slukket slik som de fleste andre kvelder. Har veldig lite lys på om kveldene. Trenger ikke ha flomlys hele kveldene, er ikke nødvendig. Synes vi alle skulle bli flinkere i hverdagen og tenke over hva de bruker strøm på og spare hver dag:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå