Gå til innhold

Hva feiler det jenta mi på 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag som var begynte hun med løs mage, og har enda løs mage. Er ikke slik at hun flyr på do hele dagen, som med diaré, men er på do med løs avføring noen ganger pr. dag.

Hun er ikke i noe dårlig form av noe slag, bare løs mage. Avføringen var knall grønn et par dager også.

Så jeg lurer på, kan hun ha utviklet melkeintoleranse sånn plutselig, eller er det bare et virus?

Hun spiser og drikker som før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er særdeles usannsynlig at en fireåring plutselig blir melkeintolerant, mens det er veldig sannsynlig at en fireåring pådrar seg random magevirus som går over etter hvert.

Skrevet

Ja, enig i det. Er svigermor som maser om at hun er sikker på hun ikke tåler melk. Så begynte derfor å tenke litt på det.

Men, hvor lenge kan hun gå slik før vi oppsøker lege? Hun er jo i fin form.

Skrevet

Matrelatert? Hun har ikke plutselig fått tilgang på pastiller e.l. med kunstig søtstoff? Da flyr vi på do i ett sett her i huset...

Skrevet

Nei, hun har ikke spist noe annet denne uka enn ellers... Det kommer så fort at hun rekker ikke å komme seg på do hver gang heller.

Skrevet

Dere kan jo prøve med laktosefri melk evt eller soja melk, for å se om det bedrer seg.

Skrevet

Sønnen min var 3 år da han begynte plutselig og få løs mage ofta,opptil 14 bleier dagen..å ja det va melkeintoleranse....jeg ville fått henne til legen var jeg deg,ikke eksprimenter for mye med laktoseredusert før en evnt diagnose...

Har hun noe form for eksem i tilegg??

Skrevet

Hun har ikke veldig mange runder på do pr. dag egentlig. På fredag og i dag har hun ikke hatt løs mage. Ellers har hun vært på do ca. 2-4 ganger pr. dag med løs avføring.

Hun har ikke noen form for eksem.

Skrevet

Vi kan jo alle bli kjempeløse i magen plutselig uten noen særlig grunn. Man kan ha fått ett virus,spist noe vi reagerer på osv.

Så lenge det er blitt bedre ville jeg ikke stresset med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...