Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er sykepleier og kunne tenke meg mer utdanning relatert til utdannelsen. Om du har studert videre eller har planer om å gjøre det, har du noen konkrete forslag på studier?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har videreutdannet meg til helsesøster, og stortrives med det! Har en venninne som er operasjonssykepleier, og en som er intensivsykepleier, begge trives godt med det! Jeg ønsket meg vekk fra turnus, derfor falt valget på helsesøster, har ikke angret ett sekund:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Skulle også foreslå helsesøster! Hadde jeg valgt sykepleien hadde jeg nok videreutdannet meg til helsesøster;)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Eventuelt jordmor eller kanskje kreftsykepleier?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 skulle også si helsesøster;) for et herlig yrke d må være;) jeg digger og være på helsestasjonen, tar meg god tid, setter meg å ammer litt der etterpå å ser alle de nydelige søte små barna som kommer innom;) herlig!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er intensivsykepleier og stortrives med det.. Særlig hver lønningsdag;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Masse forslag. Har selv jobbet med gravide og ble ganske lei. Jobbet på P.O og intensiven, spennende men for mye stress. Selv har jeg søkt master i palliasjon, da dette er noe jeg brenner for. Men sjekk universitetene og høgskolene. Det er en rekke atypiske mastergrader hvor de tar inn en rekke ulike utdanninger.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er barnesykepleier og jobber med syke nyfødte. Veldig spennende og utfordrende!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har tatt PPU, jobber nå innenfor skolen (som adjunk med opprykk), kan undervise fra 5. klassetrinn, ungdomsskole, videregående til og med på høyskolenivå. Stortrives, og gleder meg til å ikke bekymre meg for alle skoleferiene og hvor jeg skal plassere unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå