Gå til innhold

Ny kjæreste, hvordan gjorde dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette innlegget.

JEG ER SÅ VANVITTIG FORELSKET; lykkelig, glad og ikke minst heldig!

Jeg har vært på flørteren med en kollega i 1,5år. Siden i høst har vi vært kjærester. Han er 10år eldre enn meg, i begynnelsen "plaget" det meg litt, nå er det ikke et tema engang. Vi har en enestående kommunikasjon, respekt for hverandre, kan prate om alt. Han er moden, har kontroll på livet sitt, vi får hverandre til å le- og gråte (på de riktig plassene). Han er fantastisk med barnet mitt på snart 4år. Vi vet begge at forelskelse bare er en fase, men vi vet enda bedre at den dagen vi kriblingen er vekke, så har vi inderlig mye mer å basere forholdet på.

Vi har pratet om fremtiden, har like håp, og drømmer. Likt syn på det meste. Jeg føler meg så heldig! Har aldri følt meg så trygg, sikker og rolig på noe, som dette forholdet.

Hvordan gjorde dere det ift samboerskap? Hadde jeg ikke hatt barn, hadde vi bodd sammen nå.

Planen er at meg og datteren min skal flytte inn til han. Men det er 15min herfra, så hun må bytte bhg.

Hun begynner på skolen høsten 2013. Planen er at jeg flytter til han høsten 2012, så hun får gå et år i barnehagen på det nye stedet før hun begynner på skolen. Tenker gjerne det er lettere å bli kjent med folk i barnehagen, så hun ikke kommer første skoledag og ikke kjenner noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Høres ut som dere har en fin plan synes jeg, lykke til :)

Skrevet

Jeg ventet 1 år før han fikk møte barnet mitt. Måtte være 99,9% sikker på at han var mannen i mitt liv før jeg tillot at mitt barn ble kjent med ham og knyttet seg til ham. Han var mannen i mitt liv, men min datter kommer alltid først og jeg ville ikke gjøre noe som kunne komme til å såre henne.

Vi ble samboere etter å ha vært kjærester i 3år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...