Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 I dag utsatte vi lørdagspizzaen til etter tøtta var lagt slik at vi kunne kose oss litt ekstra. Men på grunn av at min manns ikke eksisterende ryggrad, klarte han ikke å si nei til en kompis som lurte på om han skulle komme dit for å se på kamp. Hm depp depp depp
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Åneeei kriiiiseee! Er vel bare gøy med kompiser på besøk vel? Han har heldigvis ryggrad nok til å bestemme selv om han vil ha besøk eller ei.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 han dro til kompisen , kompisen kom ikke hit
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Heh sorry leste feil. Hmfer litt med deg da..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Da ber du hjem en venninne,lager noe godt og ser en morsom film:) Så blir det søndagspizza heller!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 hehe takk for litt medfølelse men nå som jeg har fått sytet litt så ble jeg litt blidere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå