Gå til innhold

kan noen anbefale en god vogn/trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en carena layback lux og den hater jeg! jula svinger ikke når jeg skal trille den så jeg må sparke jula for at de skal snu seg så jeg får kjørt framover!

noen som har noen bedre de kan anbefale?

skulle helst hatt en hvor jeg fikk lakt ned ryggen og med kalersj (eller hvordan det skrives:p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyjogger City Mini - beste vogna ever !!!!

(har hatt mange, inkludert den såkalte Rolls Roycen MacLaren Techno)

Skrevet

så litt ut som en ufo!:P den var litt dyrere enn jeg hadde tenkt å betale for en trille,men må vel kanskje gi litt hvis man skal få kvalitet..?

Skrevet

Hehe, en ufo faktisk.

Kalesjen går langt fram, og dekker godt for både sol og regn. Den er behagelig å kjøre, og har veldig god liggestilling.

Og så har babyjogger et genialt sammenleggingssystem. Superenkelt.

Ja, den koster litt, men ikke mer enn andre kvalitetstriller. Det ligger kanskje noen ute på finn.no ?

Og om di selger den når du ikke trenger den mer, får du ,ye mer igjen for merkevogner enn billigtyper som Carena.

Skrevet

Buggabo Bee! Verdens beste trille!

Skrevet

Brio race er jeg veldig fornøyd med

Skrevet

4me fusion! elskbar trille;)

Skrevet

Simo 124!!

Jeg har hatt Carena trille, Quinny Trille, trillet teutonia, TFK.

Og aller mest fornøyd er jeg med Simo 124... Den kan legges helt ned, har god og stor kalesje og den er stødig til det tusen!

Det er nok en vogn for oss oppi årene som er lei av nymotens skvip som ikke holder.

Den er lett å trille, enda ejg gikk fra svinghjul til denne er jeg mye mer fornøyd.

Det er en tilvending at den er stiv, men det gikk fort til og jeg er glad den er 4 hjuling og ikke svingbar. for da vet jeg den er stø og barnet er trygt.

Den har regntrekk inkl som gjør at med kalesjen blir vogna veldig tett for regn og vind, samtidig har den stor åpning for luft. :-)

anbefales!

Har den siste modellen jeg da, så jeg vet ikke om det er forskjell på den og de eldre.

Men jeg kjøpte på finn, fikk en par mnd gammel en til 1000 mindre ;-)

Skrevet

signerer mamman til Filip

vi har ogå 4me fusion og er veldig fornøyd:)

Skrevet

Bugabooooooooo =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...