Gå til innhold

Ang Dunpose og soving ute nå =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her sover i dunpose hver dag ute. (Med vintrekk på utsiden) Bor i Kristiansand, og i dag var det jo bare 4-7 grader, og iskald vind. Hvordan gjør dere andre det?

Hun lå med ullundertøy og en fleecedress nedi dunposen, og ullsokker, og var passe god og varm når jeg tok henne opp. Hun er nesten to år.

 

hvordan kler dere deres små med tanke på sovingen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig gått over til dyne, men i går var det iskald vind her hos også. Da tok jeg frem dunposen igjen. Men hadde kun på ullundertøy og en liten jakke utenpå og ullsokker. Var veldig varm da jeg tok han opp.

Bor i Oslo

Skrevet

Tror nok min lille tuppe er litt kald av seg i utgangspunktet, så derfor må jeg nok ha dunposen litt ekstra =) Bare interessant å se hva andre gjør!

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...