Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Klart jeg skal se landskampen . Tviler nok litt på at vi vinner desverre, men krysser likevel alt av fingre å tær. Alt for Norge
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 For all del, heia Norge, men jeg velger å se maling tørke istedet...
AprilTrille Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Selvfølgelig skal kampen sees! Har fulgt med siden kl 17.00. Ikke lenge igjen nå
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Hæ? Fotball? det er kun for idioter. Og hva er det med - håper "vi" knuser Danmark? er du med å spiller?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Håper ungene sover gjennom alle heiabrølene i blokka =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå