Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har ikke fått i meg mat siden torsdagskvelden. Nå er jeg farlig nær med å besvime.. Får i meg drikke men maten gjør slik at jeg brekker meg.. Får ikke til å svelge pga tørrhet i munnen. Kjenner kroppen begynner å svikte og vil egentlig bare legge meg ned å gråte.. Tips til noe mat som _kanskje_ går? er helt blank..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Ville tatt meg en tur på apotek og kjøpt nutridrink.Masse næring og alt det gode man trenger.Hvorfor skan du ikke spise da?Er du syk kan du jo ringe legevakten.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Takk for tipset. Jeg er ikke syk, har bare ikke fatt i meg noe mat. I 08 var jeg nær av å utvikle spiseforstyrrelse.. Men det gikk heldigvis over. Redd det er noe slikt igjen. HI.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Å det er vanskelig kjære deg,men prøv å spise litt av alt du har lyst på,kanskje spise sammen med noen.Jeg hadde problemer en dårlig periode av livet mtt hvor jeg jobbet som kokk. Spiste nesten ingenting ,veide 46 kg.Hadde narko type og trivdes dårlig å da.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Ja, vært litt vanskelig i det siste. Og nå har jeg også sovet veldig dårlig i det siste, spist lite mat og rett og slett bare gjort ting pågrunn av at jeg MÅ. Så kan hende det er grunnen.. Skal prøve å finne noe å spise, ett eller anna må jeg få i meg. HI.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Gjør det, sjøl har jeg begge hendene oppi godteposen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå