Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Bor i Trondheim. Jeg tenker at en fleecedress og dyne holder babyen varm....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde april baby og brukte bare dyne til henne . Sørlandet da.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har nyfødt i Trondheim nå og bruker kun pledd eller bare dyne.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Jeg ville hatt den klar uansett =) Om terminen er 3.mai, kan babyen fort komme før, og det er KALDT i april altså! Jeg har foresten opplavd både snø og haggel på 17. Mail, og da ville jeg brukt pose, ikke kun dyne =) Husker når eldstemann var ca 5 mnd, lå han i pose på 17.Mai.... Det var kun 10 grader eller noe sånt, og MASSE vind og regn. =) Jeg bor i KrSand
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Tusen takk for svar. Vi har ikke tørketrommel selv så det er litt tiltak og vaske og tørke den, hvertfall hvis det er unødvendig og kan vente til høsten. Meen jeg gjør som du sier over her og har den klar uansett.... I fjor hadde vi snø og frostnatt i Juni, så man vet aldri ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå