Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Er overvektig og driver å forandrer livsstil. Nå i begynnelsen skal jeg holde meg unna godteri med unntak av en lørdag i mnd. Må ha noe å se fram til.. Hvor ofte spiser dere godteri? Si gjerne noe om dere er normalvektige, undervektige eller overvektige. Ble bare nysgjerrig på andre folks vaner. Selv har jeg spist veldig mye slikt, av og til både i helger og ukedager.. Hvordan står det til med viljestyrken hos dere?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Spiser snt en dag i uka, kanskje to...men ikke enorme mengder liksom. Er normalvektig, sånn str 40 i klær.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 ettpar ganger i uke, men ikke voldsomme mengder da...men vi deler ofte en 200grams sjokoladeplate mellom oss meg og gubben. er det kanskje mye egentlig?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Spiser en rull med Bergene melk hver lørdag:). Dette er jeg nazi på, ellers går jeg rundt hver dag og har lyst på sjokolade og godteri. Heldigvis for meg så liker jeg hverken potetgull eller brus.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 2 ganger i uken? Spiser sunt ellers (knekkebrød, myyyye grønnsaker osv) så kan fint spise litt ekstra godteri uten at det spiller inn på vekta. Kan gå tre uker uten å spsie noe, så få kjempelyst på noe og spise 4-5 ganger på en uke. Men må stadig vekk kaste godteri som går ut på datoen, så bryr meg vel kanskje ikke så veldig om det.. 174 og 57 kg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Prøver å holde meg til lørdager, men når jeg har mensen har jeg et enormt sjokoladesug, og da bare mååååå jeg ha!!! Er 172 cm og 79 kg. Er på slankern sånn av og til.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Er glad i sjokolade. Spiser vel sjokolade 3-4 ganger i uken, men ikke mye, kanskje en kvikk lunsj eller new energy.... 173 cm og 62 kg:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Jeg spiser gosj nesten hver dag. Ikke nødvendigvis så mye, men uansett mer enn jeg burde tror jeg er normalvektig, 50 kg, 160 cm lang.... Klarer absolutt ikke å slutte å spise så mye godteri, dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå