Gå til innhold

Sitter her med et dilemma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par helger siden var jeg ute og traff en fyr, veldig koselig og snill osv, vi snakket veldig mye sammen den kvelden, men kun snakket. jeg falt litt for han.

Men jeg er i et forhold, og vi har det egentligt ganske bra sammen uten om et par ting som at sambo ikke jobber og kun vært i jobb i 2 mnd av de 3 årene vi har vært sammen og etter vi hadde vært sammen en stund fant han ut han skulle begynne med hobbyen sin igjen og det går mye tid der og til tider virker det som hobbyen er alt for han.

Ikveld skal jeg ha folk og han kommer kansje, han er med bestevenina mi og ei veninne og en annen kompis, han sier han gleder seg til og treffe meg igjen og snakke med meg, jeg gjør jo også egentligt det, men føler liksom at den kontakten vi har(veldig gode venner ble vi men med litt følelser involvert) at den kontakten blir feil i og med at jeg har type og han holder på med ei som jeg kjenner godt.

Jeg har også vurdert og tenkt en stund nå på og gå fra samboeren min, men jeg er så usikker, vi har ikke barn sammen meg jeg har et barn og han har kjent barnet og vært en pappa for barnet siden jeg va gravid og vi har bygget opp så mye annet sammen, har lån på bil, kjøpt diverse ting som tv,pc osv. og i tillegg føler jeg at jeg svikter datteren min ved og gå fra han i og med at hun er så glad i han og ser på han som pappen sin(hun har ingen kontakt med bio far) og jeg vil heller ikke være den som drar mannfolk på mannfolk inn i livet til datteren min, jeg vil ha et stabilt og trygt hjem og liv for datteren min.

Så sitter jeg her og tenker, er det greit om jeg flørter litt og har det kjekt(men ikke noe kyssing,klining eller annet intimt) bare flørting og tulling, eller blir det og gå over streken? er det utroskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke flørting er utroskap, men du leker da med ilden. Det er lett at det utarter seg.

Hvis du er grunnleggende ulykkelig med din samboer ville jeg heller brukt energien min på å funnet ut av forholdet. At mannen din ikke jobber hadde i lengden f.eks. blitt et problem for meg, på den annen side har han kanskje masser av tid til å ta vare på jenta di?

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? 14? Nei vettu hva, endten må du være tøff nok til å gå i fra samboeren din ellers så holder du deg unna denne gutten som du nå har følelser.

Trenger ikke gå rundt å lure folk ( og det selv?) for det er jo faktisk det du gjør. Hva hadde du tenkt om samboeren din var ute å "bare flørtet litt" med ei jente?

På tide å vokse opp ja!

Skrevet

HI her

Slike ting kan nok oppstå uansett alder og nei er ikke 14 år.

Jeg har snakket mye med han og grunnen til han fikk den jobben var en del mas fra min side og at vi snakket sammen og kunne ikke ha det slik at han bare går hjemme. Han er kjempe flink med jentungen og han stiller opp og tar ansvar på den biten og det er jeg glad for, han behandler henne som om han skulle være den biologiske pappaen.

Vi snakker mye sammen og om hva vi vil med livet, men ser ikke ut som han mener alt 100% seriøst til tider, jeg tror han like tilværelsen med og gå hjemme og kunne bruke tid på hobby og andre ting. jeg holder på med høyskoleutdanning så vi har ikke verdens største inntekt men det går, men vi kunne hatt bedre inntekt dersom han hadde jobbet.

Jeg vil gjøre alt for forholdet våres, det vil jeg virkelig. Mange rundt oss reagerer på at han utnytter meg når det kommer til penger, han sier selv han likte hvor god økonomi vi hadde når jeg var hjemme i permisjon og var dagmamma og han kunne godt tenkt seg at vi hadde det slik enda.

Jeg mener selv flørting er ok, så lenge det kun er flørting. Men jeg vet han ikke liker det så godt, men nå ser det ut som han skal være med på festen i kveld alikevel så da blir det eventuelt kun snakking.

Skrevet

Jentungen går i barnehage og jeg kan ikke se for meg at han akkurat hadde hatt lyst og gå i åpen barnehage og slikt slik hun får være sosial med andre barn.

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...