Gå til innhold

jeg blir gal snart:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 10 mnd. som er ekstremt mamma dalt og har vært det hele tida!Hun MÅ sitte på fanget mitt/bæres på eller så bare gnager og hyler hun:( Jeg er stort sett alene med henne og jeg synes det er så slitsomt!

Jeg kan ikke gå å ta meg en skive engang for da blir hun helt rebell!Hjelp meg please!!!Tar imot alle råd!

 

(Hun hadde kolikk i 4 mnd. og ble mye bært på da, men vet ikke om det skal ha noe å si...).........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 4 år hun og er nesten sånn enda :( hun skal være med meg overalt, gråter når jeg sier natta og gråter når jeg drar om morgenen eller leverer henne i bhg :(

Skrevet

uff så slitsomt, håper virkelig ikke min også holder på så mange år til:S Jeg prøver å ikke ta henne med en gang, men det nytter jo ikke:S må vugge henne i søvn også de 15 minuttene hun sover....pyton:( Jeg elsker henne, men nå er jeg sliten!!!:(

Skrevet

jeg har ingen andre som kan passe henne heller når jeg trenger avlastning, pappan er borte stortsett hele døgnet.....

Skrevet

har du ikke noe familie som kan avlaste deg noen timer da ? Jeg er veldig heldig sånn sett.

Men nå er hun kommet dit hen at hun nekter å være hos noen andre, så da er jeg like langt :P

Skjønner at det er slitsomt når du stort sett er alene :(

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...