Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Har ei jente på 10 mnd. som er ekstremt mamma dalt og har vært det hele tida!Hun MÅ sitte på fanget mitt/bæres på eller så bare gnager og hyler hun:( Jeg er stort sett alene med henne og jeg synes det er så slitsomt! Jeg kan ikke gå å ta meg en skive engang for da blir hun helt rebell!Hjelp meg please!!!Tar imot alle råd! (Hun hadde kolikk i 4 mnd. og ble mye bært på da, men vet ikke om det skal ha noe å si...).........
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 jenta mi er 4 år hun og er nesten sånn enda hun skal være med meg overalt, gråter når jeg sier natta og gråter når jeg drar om morgenen eller leverer henne i bhg
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 uff så slitsomt, håper virkelig ikke min også holder på så mange år til:S Jeg prøver å ikke ta henne med en gang, men det nytter jo ikke:S må vugge henne i søvn også de 15 minuttene hun sover....pyton:( Jeg elsker henne, men nå er jeg sliten!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 jeg har ingen andre som kan passe henne heller når jeg trenger avlastning, pappan er borte stortsett hele døgnet.....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 har du ikke noe familie som kan avlaste deg noen timer da ? Jeg er veldig heldig sånn sett. Men nå er hun kommet dit hen at hun nekter å være hos noen andre, så da er jeg like langt Skjønner at det er slitsomt når du stort sett er alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå