Gå til innhold

Ønskeliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker man seg til bryllupet når man har bodd sammen i flere år og egentlig har alt man trenger??

Blir det galt/frekt om man skriver at man ønsker seg bidrag til litt større ting som feks snøfreser, nytt kjøkken o.l?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Nei, det syns jeg ikke i det hele tatt. Kjenner flere brudepar som har også hatt ønske om bidrag til bryllupsreise. Så om dere ønsker dere bidrag til noe så fornuftig som freser eller kjøkken, syns jeg var en veldig god ide:)

Skrevet

Jeg har lurt litt på dette selv, vi skal bygge på hytta til sommeren og bygge nytt hus til neste år, og vi lurer på å ønske oss gavekort hos byggevareforhandler. Litt kjedelig, men vi har vært sammen så lenge at vi har det vi trenger.

Jeg jobber i reisebyrå og vi selger veldig mange gavekort til brudepar. Da har som regel brudeparet bestilt en bryllupsreise, og så har de informert gjestene sine om at de ønsker seg gavekort hos oss. Så tar gjestene kontakt og vi ordner resten, - det er veldig populært og hjelper mange brudepar med å få realisert reisedrømmen!

Jeg syns det er smart å ønske seg noe man vet man har bruk for eller glede av, i stedet for å "tvinge frem" behov som man egentlig ikke har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...