Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 mot andre her inne... sitter å lager kvalme og er slemme mot de som legger ut innlegg.... helt utrolig at det går ann av voksne mennesker
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 helt enig,er derfor jeg aldri tør å legge ut innlegg
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 ja det er blitt ille her inne.... og det burde virkelig ikke være sånn... hi
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Nå kaster du vel glass i stenhus? Du kaller jo "sykt mange" her inne ekle. Svært få går så langt som å kalle nesten alle her inne for noe.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Tør? Tror du noen kommer gjennom pc`n å spiser hodet av deg?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 jeg lurer på når "sykt mange" ble nesten alle... jeg mener helt ærlig at om det er 10 stykker her som sprer edder og galle så er det sykt mange... hi...
alvemamma Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Så ufattelig enkelt å være ekkel når man kan gjemme seg bak en anonymknapp. Tror nok at mange leser et innlegg som man danner seg en egen mening om, og bare øser ut av sin "visdom". Vi burde nok være flinkere til å se at noen linjer i et nettforum gir svært begrenset informasjon om en person. Noen av oss bør nok tenke litt nøyere etter før vi dømmer andre - både her inne og ute i den store verden! God helg!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 14:37 HJELPER NIKET NO DA ? Enkel og forandre trangsynt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Vi er forskjellige. Jeg kan nok svare kvast til tider og ikke pakke inn beskjeder i silkepapir. Men jeg legger ut innlegg på anonymforum nettopp med tanke på at det er det jeg får tilbake også. Ærlige, morsomme, spydige, kverulerende, saklige og usaklige kommentarer. Synes personlig at det er det som gjør anonymforum mer interessant enn de andre forumene. Men det er jo frivillig å gå inn her. Og selvfølgelig, det er ikke gitt at man skal slenge unødvendig med leppa og bevisst prøve å skade eller såre andre. Når jeg havner i krangler her inne så regner jeg med at det er med en likesjel da argumentasjonen er både kvass og kverulerende tilbake. Lenge leve anonymforum!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 14:40 Nei, nick'et hjelper ikke stort - man er fortsatt ganske så anonym her. Men det kan da umulig være bare meg som synes at det er litt i overkant mye drittslenging her inne for tiden!
TrueHæppiness Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 @14.41, "Men jeg legger ut innlegg på anonymforum nettopp med tanke på at det er det jeg får tilbake også. Ærlige, morsomme, spydige, kverulerende, saklige og usaklige kommentarer". hehe, akkurat derfor jeg iKKE liker anonymforum, synes man kan være ærlig på andre forum også Men forstår at ikke alle ønsker å være ærlige om intime detaljer etc.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Det er vel i bunn og grunn et spørsmål om definisjon. For meg er ikke 10 stk mange, så når du i tillegg forsterker det med "sykt mange" syns jeg du misbruker ordene litt om dette er under 10 stk.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Hvis noen skriver om intime detaljer og vonde historier så svarer jeg saklig og hyggelig der jeg svarer. Men for eksempel så synes jeg at Adrian er et dritharry og stygt navn. Det er faktisk det første som slår meg når jeg hører navnet. Her kan jeg skrive nettopp det, men dersom noen spør meg face to face så pakker jeg det høflig og fint inn i strofer som: eh, ikke et navn jeg ville valgt, men det viktigste er jo at dere er fornøyd:) Det jeg digger med anonymforum, er at man får ærlige og rett fra levra kommentarer, og ikke sånne pene innpakninger som man må pakke opp og forstå selv.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Synes faktisk det har blitt rolig her inne jeg...har vært her siden 2005 og det har vært en del ille historier..men i det siste året har det roet seg veldig synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå