Gå til innhold

Roligheden Apartments/camping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bodd i de leilighetene? Hvordan var de? Og hvordan var plassen generellt mtp strand, beliggenhet osv?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi leide en av de billigste leilighetene i fjor, kostet 900 kr døgnet tror jeg. De lå ved enden på et industrifelt, 5-6 min å kjøre fra stranda og ca samme avstand inn til kr sand sentrum. Vi var to voksne som var på konsert og skulle bare dusje/sove der, men jeg anbefaler det ikke som et sted for en familie. Kjipt, ikke spesielt rent, slitt, kjip beliggenhet, en bitteliten hageflekk. Ikke spes billig heller. Mulig det er annerledes på selve campingplassen da, som ligger nede ved vannet.

Skrevet

Vi var og så... men dro heller til Hamresanden camping. Ett stykke utenfor, men veldig fint der!

Skrevet

Vi er to voksne og 2 barn, er snakk om en helg. Skal tibringe dagene i dyreparken, så det bare snakk om et sted å dusje/sove. Men, vil ikke sove i noe rottereir heller da ;) Skal 2 uker til syden og. Så budsjettet til en evt Kristiansnd tur er noe stramt!

Så de hadde rimelige motellrom på Dvergsnestangen også! Noen som har kjennskap til det da?

HI

Skrevet

Dvergsnestangen er en fin camping det, den er drevet av frikirken. Du slipper iallefall bli forstyrret av ville fester der:) Ville anbefalt dvergsnestangen eller hamresanden, begge campingene ligger i kort avstand til dyreparken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...