Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg fatter ikke hvorfor så mange velger å kalle ungen det? Jeg mener, det klinger fint, men i mye litteratur refereres adrian som pseudonym til djevelen..... Synes det da er nokså horribelt at noen kaller et lite barn for Adrian...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Har tenkt samme tanken, men regner med at det ikke er så allmenn kjent, og at det er derfor voksne kaller poden for Adrian. Det må jo være forlaringen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Tantebarnet mitt heter det, og jeg orket ikke å si noe om at Adrian var sønn av Satan i Rosemarys baby..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Syns de er ett fint navn og tenker no virkelig ikke på at det har noe med djevelen å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Det finnes minst 14 kristne helgener og 6 paver med navnet Adrian.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Hvor har du dette fra? Fordi en forfatter har valgt dette navnet på en ond figur i sin bok, så blir jo ikke dette noen pseudonym for djevelen av den grunn. Hvor dum går det egentlig an å bli?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Aron er værre. Han er vel den eneste peronen i bibelen man med sikkerhet vet befinner seg i helvete. Ikke er det pent heller, men det er av andre grunner.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 "adhd" navn. Slappe late foreldre som ikke gidder og oppdra og kaller manglende oppdragelse adhd.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Hvilken Aron i bibelen er det du snakker om?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Ha ha nevøen min heter det og faren er prest;) Har aldri hørt den betydningen før...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Hahahahahahaa, adhd-navn? Si meg, er du full?? Takk for latteren, både du og Hi Seksåringen min heter Adrian, og ikke har hverken han eller vi adhd, ikke er vi spesielt slappe og giddaslause på oppdragelse heller! Hvorvidt det er pseudonym på djevelen er meg igrunn revnende likegyldig, siden vi ikke er troende på noe som helst vis, og som noen her påpeker: hva da med Erik? Den er mer allmenn kjent som navn på han som påstås å inneha underetasjen
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Jeg syns, helt ærlig og oppriktig, at Lucifer er et kult navn. Pokker at han djevelen skulle rappe det først, for det er jo litt i overkant slemt å kalle ungen sin det. Men jeg syns faktisk det er et kult navn. (Uten sammenligning til Adrian altså, men når vi først var inne i den gata liksom...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå