TøffiTrynet☠ Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Her bare detter snøen ned... I tillegg til kraftig vind. Lurer på hvor våren blir av, jeg... Noen som har sett den? Send den til Trøndelag, -snarest!!! Bill.mrk. Søring med hjemlengsel... ;p
Babyønske �� Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 I dag snør det ikke. Men var kvitt ute når vi våknet i går. Riktignok ikke mer enn at sola fjernet det i løpet av dagen. Men kaldt er det, 6 minus når vi stod opp i dag. Nå er sola kommet over fjellet så nå er det vel rundt 0 grader. Litt for kaldt til at det snart er april, jeg er ikke i nærheten av noe vårfølelse. Hadde planer om å plante noen påskeliljer i et bed, men jorda er steinhard, så kan nok bare glemme det. Er i Bergen dette da.
auro Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jepp, Byåsen her. Men har vært ute i flere timer nå og det var strålende.
silhah og emilie Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 bor i utkanten av trondheim og her er det MYYYE snø, men er oppholds da og solen titter fram litt en gang iblant =) Barna er ute og boltrer seg i all den nye snøen =) ser ut til at de koser seg =)
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2011 Fosen her. Akkurat nå skinner sola her også. Men for hvor lenge? ;p Én ting er helt sikkert, -det er MYE vær her i Trøndelag! Ønsker dere uansett en fin dag!
Gjest vinterbrud Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Her snør vi også ned og jeg kjenner at det tærer alvorlig på tålmodigheten nå. Nå ønsker jeg meg veldig vår og solskinn! Vi bor i Møre og Romsdal,og har knapt sett sola på ei evighet.Bare vinden og nedbøren.
* 5 om dagen * Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 telemarkskysten her, og det er strålende sol, så snøen forsvinner fort...men er kun 4.8 grader i skyggen nå da, men i sola, der er det godt... håper våren er kommet for å bli her nå.... må nok komme deg til sørlandskysten igjen, hvis ikke er jeg redd du må vente noen uker til på våren.
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Østlandet her, litt sør for Oslo. Herlig vårvær, strålende sol, snøen er snart borte. Love it.. Men litt kaldere idag enn det har vært.
OsloMor Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Sol i Oslo i dag, men kan ikke påstå at jeg svettet akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå