Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren til mannen din har kreft og dør 6 timer før ditt planlagte keisersnitt.

Hadde du gjennomført keisersnittet uansett eller hadde du fått utsatt det 1-2 dager? Det er ikke et akutt keisersnitt, så det kan utsettes litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde fått utsatt det litt om det var mulig, for å større samboeren min.

Skrevet

Jeg hadde gjort det samboeren min ønsket.

Skrevet

Nå er jeg utrolig glad i min svigermor, og hadde hun dødd, hadde jeg blitt helt knust, så det er både for min egen del og min samboers del at jeg ville ha ventet lengst mulig. Vil ikke ligge å være helt knust under ks. Men om det hadde vært mulig, og om jeg hadde visst at hun hadde så kort tid igjen, hadde jeg prøvd å fått det til før hun døde, så hun fikk møte barnebarnet sitt...

Skrevet

Det hadde mannen fått bestemt. Jeg for min del bryr meg katta om den dama, men det hadde vært fint med en mann som var "med" under ks.

Skrevet

Jeg hadde gått rett i bakken, med mindre det var noe vi visste at svigermor kom til å dø kort tid før termin. Mannen min er enebarn og det ville vært vårt ansvar å planlegge begravelsen. Litt praktisk hadde det sikkert vært å planlegge begravelsen og deretter ta keisersnittet, mannen min er litt avhengig av meg når det kommer til praktiske ting... Men med min flaks hadde vel ikke sykehuset hatt kapasitet til å utsette det et par dager =P

Skrevet

Jeg ville aldri tatt et keisersnitt uansett som det ikke var absolutt livsnødvendig og da ville man jo uansett måtte ta det så tidlig at man var sikker på at fødselen ikke startet av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...