Gå til innhold

Da har mannen reist til Oslo sammen med kompiser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg liker det ikke, sjalu som jeg er....

Tenk om han treffer ei dame han syns er bedre enn meg, og ligger med henne eller bare kysser... At han fortsetter å ha kontakt med henne etter han kommer hjem...

Det er til og med så gale at jeg blir kvalm av å tenke på at han kanskje ser på andre damer, som er dritlekre...

Ja, jeg er ufyslig usikker på meg selv, og noen vil sikkert kalle meg syk i hodet og...

En plass måtte jeg få ut dette, for vil ikke bombandere mannen med slike tanker, og ikke venninner heller....

Bedre å tømme seg til folk som ikke vet hvem jeg er.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå jeg skulle ønske sursokken av en samboer jeg har reiste til oslo med kompiser idag!!!

Men du bør gjøre noe med sjalusien din. Det er større sannsynlighet at han går fra deg pga sjalusi enn at han finner en annen! Det er utrooolig slitsomt å ha en sjalu partner!

Skrevet

JA jeg vet!!

Den har blitt mye bedre altså, fordi jeg får hjelp.

Men den har ikke sluppet taket helt enda... Jeg virkelig jobber med saken...

Er utrolig slitsomt for meg og....

HI

Skrevet

Ja skjønner det. Det er bra du får hjelp! Har dere vært sammen lenge?

Skrevet

3 år har vi vært ilag!

Fint at noen skjønner.... :)

HI

Skrevet

Jeg er ikke sjalu. Men forstår godt at mange er det.

Det er fryktelig mye som ikke tåler dagens lys på gutteturer.

Og de blir nesten verre til eldre de blir.

De er noe barsligt, feigt og flokkdyraktig med menn på tur. Oooh vi må bli fulle, å se de puppa, hoho , rooooompe og til slutt; STRIPPEKLUBB, hurra!!

Hehe..

Skrevet

Jeg har funnet ut at sjalusi er den beste måten å pine seg selv på. Jeg er dessverre som deg, så jeg har ingen trøstende ord :(

Men innerst inne vet du forhåpentligvis hva slags type mann du er sammen med, om han er til å stole på osv. Sjalusi er en helt jævlig følelse, men hva sier magefølelsen din deg? Det går nok bra, skal du se =)

Vil bare gi deg en klem og si at jeg forstår hvordan du har det :)

Skrevet

Uff... ser nå at jeg var litt streng med deg...

Jeg var ganske sjalu når jeg og samboeren min nettop hadde blitt sammen. Det varte faktisk noen år.. Men etterhvert når jeg ble bedre kjent med han, og ble trygg på han, gikk sjalusien over av seg selv. Kanskje samtidig med at jeg begynte å få flere venner og bli mer selvsikker også. Og ikke minst voksnere..

Nå har vi vært sammen i 10 år. Jeg er ikke det minste sjalu. Han kunne fint ha reist bort i en uke til syden med single festekompiser uten at jeg hadde tenkt at han skulle ligge med alt og alle.

Jeg håper sjalusien din går over snart også, for det er slitsomt og ødeleggende for dere begge!

Det er bra du ikke bombaderer mannen din med tankene dine, men du kan jo snakke med han, og si at du ikke ønsker å ha disse tankene, men du kan ikke noe for det! Kanskje han kan roe deg litt?

11.11 og 11.19

Skrevet

Jeg VET jo innerst inne at han er av den trofaste typen, men man vet jo aldri...

I vennegjengen hans er alle trofaste familiefolk. Kun en som utmerker seg. Han er ungkar, og har vært utro mo de han har vært ilag med.

Så om jeg skal gå etter hvordan vennene hans er, så vil han aldri gjør noe mot meg...

Magefølelsen er jeg usikker på... Kjenner meg kvalm i magen, men om det er fordi jeg er redd eller fordi han gjør noe er jeg usikker på...

Jeg sa til mannen hvordan jeg føler det, men han reagerer med å bli irritert fordi han er lei av mine utbrudd! ;) Da tok jeg meg sammen og sa jeg håpte han ville få det fantastisk, og at jeg gleder mkeg til å se han igjen i morgen! Ikke fått noe svar på det...

Uansett... Fint å se at så mange skjønner. Jeg føler meg jo helt syk, men psykologen min sier som ei oppi her at sjalusi er en HELT normal følelse.. Hos noen er den sterkere enn hos andre, og da er det fint å få hjelp! :)

Håper dere får en fin dag, og nå tar jeg med barna på shopping... Kanskje jeg får tankene over på andre ting! :)

HI

Skrevet

Kjempelurt ;)

Når jeg er alene hjemme, leier jeg alltid noen filmer han aldri vil være med å se, kjøper snop og kanskje litt vin, og har en skikkelig koslig kveld med bare meg selv ;) Anbefales!!

Håper du får en fin dag ;D

Skrevet

Ja, vin skal jeg ha! :D Blir nok litt snop og film og! :)

HI

Skrevet

Ikke sitt på dib å les alle utrohistoriene i kveld.

Skrevet

Uff, jeg føler veldig med deg! Jeg har vært akkurat likedan, helt sykt - klarte ikke sove eller slappe av eller kose meg i det hele tatt når han var borte.

Heldigvis ble det gradvis bedre, og nå er sjalusien helt borte - vi har vært sammen i 12 år. Det er så deilig å kunne sende ham avgårde og nyte alenetid og når jeg sier han skal kose seg så mener jeg det helt oppriktig.

Nyt kvelden, lei deg noen skikkelig jentefilmer, kjøp deg mat du liker og gafle i deg perverse mengder smågodt!

Skrevet

Nei, utrohistoriene på DiB holder jeg meg unna. Merka det ble mye bedre etter jeg slutta å lese de ;)

Så bra at det har gått fint med deg, 12.09.. Det finnes håp skjønner jeg! ;)

Jeg skal virkelig gå inn for å kose meg i kveld ja! Smågodt er handla inn, filmer skal leies, ansiksmaske er handla inn... Skal ha meg en ordentlig jentekveld sammen med meg selv i kveld! :D

Takk alle sammen! :)

Skrevet

Jeg var ekstremt sjalu før men det har gått helt over. Håper det samme skjer deg. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...