Gå til innhold

Mat ikveld? =) Tips til lørdagskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt matlei.. Hva skal dere ha ikveld? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det den vanlige lørdagspizzaen! Men hadde jeg fått bestemme (ungene vil kun ha pizza:p) hadde jeg bestemt biff, stekt potetbåter, bernessaus og soppstuing og salat! Mmmmmmm!!!

Skrevet

Vi skal grille i dag :)

Sola skinner og grillen står under tak rett utenfor verandadøra så det er veldig enkel mat å lage istand når vi skal ha gjester.

Griller både svinefilet og idrefilet (biff), serverer med fløtegratinerte poteter og pommes frites fra frysedisken. Da blir både barn og voksne fornøyd. I tillegg blir det selvfølgelig saus, salat og stekte grønnsaker.

Skrevet

Ååååjaaaa jeg vil også grille!!! :D

Skrevet

vi skal ha hjemmelaget tapas :D

Skrevet

Åhh vil også grille.

MEN, vi bor i nord og her har det de siste 3 dagene kommet like mye sne som det har kommet på resten av vinteren. Var helt tomt for sne her på verandaen men nå måtte jeg måke for å i det hele tatt få opp døra;)

Her blir det pizza idag:) Hadde biff igår:)

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget lasagne og hjemmelaget flettebrød med perlesukker på og salat =)

Trenger egentlig ikke lasagne jeg når jeg har flettebrød =P

Skrevet

Nachos =)

Nam nam nam nam

Skrevet

Hehe ja grilling i nord-norge må vi nok se langt etter:)

Her blir det nok kylling av noe slag tror jeg..

Skrevet

Reker med loff, majones og hvitløksdressing:-)

Skrevet

Vi skal ha biff med hjemmelagede fløtegratinerte poteter, pepper\fløtesaus, rotgrønnsaker, løk...ja da var det vel ikke plass til mer på tallerkenen :P Er hvert fall utrolig godt :D

Skrevet

Her blir det dobbeltbakte og saltede poteter, indrefilet av storfe, peppersaus og smørdampede rotgrønnsaker..

mmmmmm!

Skrevet

Vi hadde kyllingfilet som vi la i slike stekeposer med krydder i. Maggi juicy chicken heter det vel, var kjempe godt. Hadde stekte potetbåter (rester fra en middag så stekte det opp i panna), salat med hjemmelaget dressing, og hjemmelaget salsa fra i går. Gubben hadde potetsalat til også :)

Hadde sånn nacho greier i går som vi gratinerte i ovnen, har oppskrifthefte til Erling og hun dama, mye godt inni der.

Favorittene våre er quisedillas (tror det skrives slik :/, hehe)

Laks med mangosalsa.

Burritos

Hjemmelaget salsa, vi bruker vårløk i også så den blir ekstra sterk, vi bruker ikke bønner i noen av rettene eller sausene. Og hjemmelaget guacemole, tilsetter hakket chilli for mer smak :)

Skrevet

Hjemmelaga hamburger med chips;) Er godt og enkelt på en lørdagskveld da både jeg og samboer er helt slips;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...