Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Er litt matlei.. Hva skal dere ha ikveld? =)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Her blir det den vanlige lørdagspizzaen! Men hadde jeg fått bestemme (ungene vil kun ha pizza:p) hadde jeg bestemt biff, stekt potetbåter, bernessaus og soppstuing og salat! Mmmmmmm!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Vi skal grille i dag Sola skinner og grillen står under tak rett utenfor verandadøra så det er veldig enkel mat å lage istand når vi skal ha gjester. Griller både svinefilet og idrefilet (biff), serverer med fløtegratinerte poteter og pommes frites fra frysedisken. Da blir både barn og voksne fornøyd. I tillegg blir det selvfølgelig saus, salat og stekte grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Åhh vil også grille. MEN, vi bor i nord og her har det de siste 3 dagene kommet like mye sne som det har kommet på resten av vinteren. Var helt tomt for sne her på verandaen men nå måtte jeg måke for å i det hele tatt få opp døra;) Her blir det pizza idag:) Hadde biff igår:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Vi skal ha hjemmelaget lasagne og hjemmelaget flettebrød med perlesukker på og salat =) Trenger egentlig ikke lasagne jeg når jeg har flettebrød =P
TrueHæppiness Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Hehe ja grilling i nord-norge må vi nok se langt etter:) Her blir det nok kylling av noe slag tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Reker med loff, majones og hvitløksdressing:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Vi skal ha biff med hjemmelagede fløtegratinerte poteter, pepper\fløtesaus, rotgrønnsaker, løk...ja da var det vel ikke plass til mer på tallerkenen Er hvert fall utrolig godt
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Her blir det dobbeltbakte og saltede poteter, indrefilet av storfe, peppersaus og smørdampede rotgrønnsaker.. mmmmmm!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Vi hadde kyllingfilet som vi la i slike stekeposer med krydder i. Maggi juicy chicken heter det vel, var kjempe godt. Hadde stekte potetbåter (rester fra en middag så stekte det opp i panna), salat med hjemmelaget dressing, og hjemmelaget salsa fra i går. Gubben hadde potetsalat til også Hadde sånn nacho greier i går som vi gratinerte i ovnen, har oppskrifthefte til Erling og hun dama, mye godt inni der. Favorittene våre er quisedillas (tror det skrives slik :/, hehe) Laks med mangosalsa. Burritos Hjemmelaget salsa, vi bruker vårløk i også så den blir ekstra sterk, vi bruker ikke bønner i noen av rettene eller sausene. Og hjemmelaget guacemole, tilsetter hakket chilli for mer smak
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Hjemmelaga hamburger med chips;) Er godt og enkelt på en lørdagskveld da både jeg og samboer er helt slips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå