Gå til innhold

lystgassen blir borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed på riksen at jeg ikke fikk rommet med lystgass og at de skulle slutte med det også. Tror også Ullevål har sluttet med lystgass?

. Jada jeg vet at jordmorene blir påvirket av gassen, men da burde vel noen bedre ventilasjonen på sykehuset! Hadde det vært menn som hadde født, hadde aldri lystgassen blitt borte. Synes fødselen min nå var grusom uten lystgass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit for meg. Har aldri brukt lystgassen, syntes den gjorde alt verre. Ble "full" og "kjørte karusell" av den. Du får satse på andre medikamenter om du trenger det.

Skrevet

Vet du hva min jordmor gjorde da jeg fødte? Hun ga meg lystgass og det fungerte bare så bra. Jeg var strålende fornøyd og alt gikk så fint.

På fødselssamtalen inrømte hun at det ikke var gass i maskinen. Jeg hadde bare fått masken slik at jeg skulle puste riktig. Hun mente at jeg klarte meg fint uten smertelindring og derfor lurte hun meg, den sniken! *hihi*

Skrevet

Det handler om utlufting. Jeg har ikke hørt selv at det skal kuttes ut men gjør de det så tar jeg med meg min egen tank!

Skrevet

Glad jeg skal føde på Ahus - der har de fått lystgass på den nye føden:)

Skrevet

Jeg ble bare kvalm av lystgassen jeg, skal definitivt ikke ha det denne gangen..

Skrevet

har født fire barn uten lystgass... (på abc-klinikken) Savnet det ikke!! (selv om to av fødselene var særdeles tunge...

Skrevet

Nei - men for de som ønsker lystgass så er det jo fint at tilbudet er der - så kan dere som ikke vil ha heller velge det bort. Er jo ingen som tvinger noen til å ta lystgass.

Skrevet

Tåler ikke annen smertestillende, så lystgassen er gull verdt for meg. Håper virkelig den ikke forsvinner over alt. Da drar jeg til utlandet for å føde, om jeg får flere barn!

Skrevet

På lokalsykehuset her har de tatt den vekk pga ventilasjonsproblemer. Ble ganske skuffet da jeg hørte det, for denne gangen tenkte jeg å prøve!

Men det gikk fantastisk bra - uten noe, heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...