Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 "Folk med små barn burde ikke hatt lov til å reise til Sden, de bråker sånn på flyet..." "Og dessuten har de det mye bedre hjemme!" Ikke at vi skal til Syden i år, men det er nesten så jeg revurderer det bare for å irritere henne Det er vel unødvendig å si at hun ikke har barn selv.....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 He he, nei hva skal man si til sånt da!?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Det er det nok flere enn henne som tenker. De ser ikke lengre enn siden egen nesetipp. Må egentlig være flaut å si noe sånt, for det sier ganske mye om en person.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Neste gamng anbefaler du henne det geniale tiltaket barnløse fly Det er nemlig helt pyton å fly med en gjeng uoppdragne skrikerunger (som det er mange av på fly, mon tro om det er luften).
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Den var ny, visste ikke at luft gir uoppdragne barn
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Hehe, du skjønte vel ironien i det. Alle skjønner jo at fem timer lange flyturer i trange flyseter gir mange sure barn. MAn kan derfor lure på hva enkelte foreldre tenker med når de utsetter travle smårollinger for det.
TrueHæppiness Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Hehe, spørs om hun ikke tenker litt anderledes om 5-10 år, kanskje blitt noe mer reflektert da:p Jeg synes forsåvidt ikke det er så kult å sitte ved siden sv halvfulle fnisende ungdommer heller, de bråker sånn:p
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Haha.. nei det er nesten verre faktisk ;p
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Nei, gi meg heller uopplagte barn enn fulle nordmenn! 08:30
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Nøyaktig hva sier det om en person? Jeg flyr mye. Noen høydare inkluderer: 5-åringen som lugget meg gjentatte ganger og kontinuerlig sparket meg i ryggen. Foreldrene hadde null kontroll. En annen nydelig opplevelse var ettåringen som skrek fra før flyet tok av til etter det hadde landet. Non-stop. I fem timer. Et annet herlig eksempel var treåringen med raserianfall som kastet alt rundt seg, også på andre. Eller den herlige flyturen hvor en baby begynte å gråte, deretter en til, før 11 små troll skrek lungene sine ut, i litt over to timer. Det sier ingenting spesielt om mennesker som ikke trives på sånne flyturer. Det er nemlig helt jævlig.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er faktisk til en viss grad enig med henne. Ihvertfall når det gjelder at små barn har det bedre hjemme. jeg regner med at hun mener barn som er så små at de skriker og gråter på flyet, og for dem blir det ofte uutholdelig varmt i syden og de har liten glede av det. Men det betyr ikke at ikke foreldrene har glede av det og at de derfor skal holde seg hjemme. Når det gjelder 20-åringer så reiser vel de ofte til typiske festesteder som Aiya Napa og Ibiza og der er det vel begrenset med småbarnsfamilier uansett. Det finnes jo også barnefrie fly for folk som vil reise uten å høre på den evinnelige skrikingen. For uansett hvor barnekjær jeg selv er så innrømmer jeg at jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn når vi fløy til Thailand og en liten baby på raden bak holdt det gående i 13 timer.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Jeg tenkte selv slik som 20 åringen beskriver når jeg var på den alderen og før jeg selv fikk barn. Det er ufattelig irriterende å bli lugget i håret, sparket i ryggen eller i værstefall høre på skriking opptil flere timer. Nå i dag kan jeg se tilbake på dette å le en god latter. I dag er jeg en av de jeg irriterte meg over før. Vi drar til Gran Canaria en gang i året, og da må jeg innrømme at det ikke alltid er like lett å aktivisere barna i 5 t og 20 m.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 Det er jo ikke gøy med skrikende småbarn. Ser den selv om jeg har småbarn selv. Men andre ting som ikke er gøy på fly er: -fulle middelaldrende menn/kvinner -tenåringer -20åringer i verste festealder Jeg kan jo ikke la være å fly pga alle disse som kan være litt irriterende Man må bare gjøre det beste ut av det. Barna uttrykker jo frustrasjon ved skriking, hva er de fulle middelaldrende mennenes unnskyldning?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #16 Skrevet 26. mars 2011 Det aller verste må jo være fulle middelaldrende kvinner/menn!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #17 Skrevet 26. mars 2011 Jeg syns det verste er overvektige svette menn... satt ved en sånn en når jeg reiste til england en sommer for å besøke typen.....for det første tok han jo halve mitt sete og for det andre så eimet det svettelukt av han.... nå ble jeg kvalm av å tenke på det gitt....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #18 Skrevet 26. mars 2011 Satt en gang ved siden av en fyr som luktet sur, gammel svette - fra NY til Norge - det er det verste jeg har vært med på. Hver gang han løftet på armen holdt jeg på å dø. Og jeg satt innerst. Andres barn som skriker plager meg ikke. Er bare glad de ikke er mitt ansvar.
Tante Blås Squaw Skrevet 26. mars 2011 #19 Skrevet 26. mars 2011 På en riktig riktig dårlig dag tenker jeg at folk med små barn ikke burde stikke innom Rema engang - væffal ikke når jeg står i kø med diger sekk kattemat og tidenes hangover.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #20 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er faktisk litt enig! Jeg skjønner ikke hvorfor folk drar med små babyer til "syden".
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #21 Skrevet 26. mars 2011 Man må bare ignorere sånne dumme utsagn.. Ja det er slitsomt med urolige barn ombord et fly, det er slitsomt med dritafulle folk som ikke oppfører seg, folk som blir syke og feks spyr ned midtgangen, det er inmari slitsomt med hissige folk og genrelt mennesker som ikke kan oppføre seg.. Har jobber som cabin ansatt selv og urolige barn er det minst ubehagelige ombord, uoppdratte barn er noe annet, det samme gjelder uoppdratte folk.. Når man flyr er dette noe man bare må regne med, som mor har jeg hatt med min da 10 mnd gamle datter på lang flytur uten problemer, det var derimot noen andre småttiser ombord som skrek og skrek, ja det er slitsomt, men stakkars små, hva kan man gjøre? Holde seg hjemme tilfelle barnet skulle finne på å bli urolig?, nei sånn funker det ikke,., Men tenker at det sikkert hadde vært en ide å ha noen barnefri flights å tilby også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå