Gå til innhold

SA forrige mnd, men tror jeg er gravid igjen?????Noe som har lignede erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid forrige mnd, testet tidlig fordi jeg hadde gått noen dager og var ikke helt i form, så var ikke 4 uker engang når jeg testet..

Jeg mistet 21 januar, da var jeg 5 uker på vei, og blødde i 7 dager,men da hadde jeg spottet i 3-4 dager før jeg mistet.. målte hcg noen dager etter jeg sluttet å blø og den var på 4..

Jeg telte da 28 dager fra 21 jaunar, og om det stemmer så er jeg 5 dager over tiden..

Har hatt en stabil syklus på 26 og 28 dager.. Er det en mulighet for at jeg er gravid igjen? vil gjerne teste meg, men tør ikke enda... vil vente lengst mulig...! jeg hadde litt brunt utflod på mandag og tirsdag, men det sluttet tirsdag kveld...Legen mente på at siden jeg var så tidlig når jeg mistet, og hcg hadde sunket, så var alt fikset av seg selv...

Og i fjor i januar når jeg mistet, er jeg ganske sikker på at jeg blødde lengre, i 2 -3 uker...

Vil gjerne men tør ikke å håpe.... siden det er så sterkt ønsket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Trist at du mistet. Men greit at det var såpass tidlig da slik at syklusen kommer raskt i gang igjen. Jeg hadde SA forrige syklus i uke 7. Hadde en vanlig mens, fikk EL smerter, og hadde tydeligvis EL ca. 3 uker etter selve SAèn. Noe som er normal syklus for meg. Men jeg vet at mange får en noe lengre syklus etter en SA.

Jeg var så heldig at jeg testet positivt i dag og er gravid igjen med ingen mens imellom. Så, ja, det er mulig :-)

Masse lykke til!

Skrevet

Det er absolutt mulig, samme skjedde med meg :) Dessverre var graviditet nr 2 kun kjemisk, men det kan altså skje. Håper du er gravid og at spira sitter lenge!

Skrevet

god og høre at det kan skje...Var bare om en vanlig mens, men en del klumper, og litt smerter... ikke noe mere...

Legen min mente på om jeg ikke fikk igjen mens etter 4 uker siden syklusen min er ganske stabil og regelmessis.., så kunne jeg være gravid, men om den ikke kom tilbake etter 5-6 uker, så måtte jeg komme tilbake å ta en test..

men problemet er litt det at jeg har for mesteparten av tiden hatt en syklus på 26 dager og ikke 28, så er litt usikker på om jeg skal regne 26 dager eller 28 dager? fordi er det 26 dager, så er 5 uker i dag, og er det 28 dager så er det 5 uker på mandag..

Men uansett, hvist ikke den er kommet til neste helg så skal jeg ta en test....

Skrevet

Jeg hadde en SA for 16 dager siden, å jeg tror jeg er/blir gravid igjen nå ganske snart..er etteller annet med kroppen som er merkelig her, har IKM etter gammel syklus den 3.April..Var inne til legen å målte hcg da jeg begynte å blø, hcg var borte allerede på min dag 3 med blødninger, jeg blødde lite i bare 4 dager, sånn at jeg kunne bruke truseinnlegg, ikke hadde jeg vondt heller..

Men jeg har bestemt meg for å IKKE teste før 20 April, hvis TR ikke har kommet før da..

Dette pga det skjer noe den 20 April som jeg kunne tenke meg og være med på, men da passer det ikke å være gravid, så om testen viser positiv den dagen, så skal jeg med god samvittighet sitte hjemme...

Tror også det passer å ta en test 6 uker etter SA'en :)

Skrevet

Fortsatt ingen mens.. er enten 5+6 eller 5+3.. tror jeg skal ta en test på søndag om den ikke dukker opp ... klarer ikke å vente hele neste uke heller.... !.....

selvom jeg tror igrunnen ikke jeg er gravid.. er på en måte for godt til å være sant.... men tiden vil vise ....

Har ikke hatt noe tegn til at mensen vil komme heller.. litt brunt utflod for noen dager siden,men det sluttet samme dag og ellers ingen ting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...