Gå til innhold

Parkdress - hva velger dere i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt polarn o pyret i år Blir aldri skuffet av deres yttertøy.

Skrevet

reimatec..kjøpte brukt på finn.no til 400kr,- den er den beste dressen etter min mening

Skrevet

tenkte å prøve HH sin helytec iår. håper den holder mål :)

Skrevet

Vi har reimatec og så har vi kjøpt den HH som g-sport har nå. Håper den er bra.

Da har de to å bytte mellom

Skrevet

Reflex, etter anbefalinger. Er til nå veldig fornøyd med det andre utetøyet derfra.

Skrevet

kjøpte en reima tec på salg i fjor, er generrelt veldig fornøyd med deres yttertøy, hun har vinterdress også og hun har ikke vært våt eller kald eller klam en eneste dag.

de er stort sett ute i barnehagen til snuppa så jeg er ganske nøye på at utetøyet skal ha kvalitet.

kjøpte vintersko fra reima også, der har de litt å gå på så jeg gikk tilbake til viking igjen.

Skrevet

Jeg kjøpte reima i fjor på salg av den enkle grunn at jeg bare har hatt positive erfaringer med deres yttertøy.

Har prøvd litt andre merker men har sjeldent blitt fornøyd.

Har vinterdress fra reima også og det er ikke en eneste dag at hun har vært våt/kald/klam eller noe i hele vinter.

Er ganske nøye med yttertøyet siden de stort sett er ute i barnehagen hennes.

Kjøpte også vintersko fra reima men der har de litt å gå på så jeg gikk fort tilbake til viking som jeg har kjøpt tidligere siden hun begynte å gå.

jeg kjøper heller innetøy billig og legger litt mer penger i yttertøy

Skrevet

hehe trodde ikke det første innlegget kom med :P

Skrevet

Name-it Storm dress til tøffen på 4. Holder seg tørr og fin i den, og den virker slitesterk. Første gangen vi har den i år. Var min far som insisterte på å sponse dress, så han kjøpte den etter anbefaling fra en kollega. ;)

Lillebolla på 16 mnd. har ikke fått noen dress enda, men lurer på Reflex sin til henne. Den er fin, og ikke så altfor dyr. Hun trenger vel heller ikke en som er så altfor slitesterk.... ;) Skal ta meg en by-tur snart, og kikke litt, så får vi se hva jeg ender opp med.

Skrevet

Stormberg.

Er superfornøyd, kjøpte den på salg i fjor, den var satt ned fra 1600,- til 600,- på nettsiden deres siden det var en utgående farge..

Den er foret med en hel dress i ullfrotte som vi har brukt i hele vinter, men nå bruker vi den uten for. Helt vann- og vindtett.

Har tenkt å følge med om det kommer flere dresser på salg der, denne er myk, slitesterk og behagelig for frøkna på snart 4 år. Men ville kanskje vært litt tung til de aller minste.

2-åringen min har Reflex og er fornøyd med den også.

Skrevet

Kjøpte en reima tec i høst som enda passer. Men er egentlig ikke helt fornøyd med den så må nok ha ny i tillegg. Den er veldig lite brukt men veldig slitt på knærne og i rompa,samt at den ikke holdt vannet ute så godt.

I vinterdress har vi reima tec+ og disse dressene kan ikke sammenlignes. Absolutt å anbefale. Han har sittet i søla uten at vannet har gått gjennom.

Vi bor i nord og er i naturbhg så yttertøy er viktig.

Fins det reima tec+ i vårdress da?

Skrevet

De har boys and girls sin på tilbud på europris til 149kr, halv pris. Kjøpt i dag og prøves ut til uka, bare for å sjekke. Blir ikke overrasket om jeg må kjøpe en til, men det er det vel verdt...

I 2010 fikk boys and girls beste skår på vanntetthet, dårlig på pusteevne. Hellyhansen fikk det stikk motsatte, dårlig skår på vanntetthet, og best på pusteevne. (Forsterkningsdelen på bena på hh-dressen fikk best skår på vanntetthet da). Dressene ser ikke like ut som 2010 dressene, så ikke lett å vite om resultatene er relevante da.

Skrevet

Hvilken reflex-modell? Jeg har sett på både den litt videre "baby-modellen" i størrelse 98, og de med strikk i livet, tenker å gå for en av de.

Skrevet

Har ReimaTec som jeg kjøpte på salg i fjor høst. Passer enda.

Og så har vi en Trolldress liggende etter eldstemann som vi kan ha i reserve.

Skrevet

2006 modellen har en proxtec fra kappAhl, jakke og buske, fra i fjor. Holder supert. Ikke svett og ikke våt og ikke kald. Veldig fornøyde med det settet.

Var på g-sport tidligere i dag og kjøpte HH til 2008 modellen. Hun synes om ikke annet at den var veldig fin i fargen;-)

Skrevet

ReimaTec som vanlig :)

Skrevet

Vi har denne Navigare-dressen til lille:

http://www.flust.no/klaer-og-sko/barn/parkdresser/navigare-parkdress-fuchsia/

Kvifor? Fordi mormora hadde mange trumf-poeng å bruke opp og lurte på om vi trengte noko. Dressen er stor i størrelsen (vi har kjøpt 104) så den kunne på ingen måte brukast i haust då lille fylte 3. No er ho vel rundt meteren høg så vi skal ta den fram og prøve igjen. Satsar på den kan brukast i vår. Eg veit altså ingen ting om kvaliteten, men alt anna vi har prøvd frå Navigare har vore bra, så vi satsar på at denne og er brukbar.

Skrevet

vi har navigare-dress til turbo-prinsessa vår, og var veldig fornøyd i høst :) Den var litt stor da, så den skal brukes nå også.

Eldstemann på 5 år hadde sparkjøp-dress i høst, og jeg satser på at den er passelig nå også. Var fornøyd med den også jeg:)

Skrevet

Til barnehagen: Reflex mest sannsynlig. Hadde det i fjor og den fungerte helt utmerket.

Regntøy kjøper jeg på Lindex.

I fjor kjøpte jeg en HH selebukse (allværs) og det er det beste kjøpet ever! Helt super til nordnorske kalde sommerdager med dugg i gresset. Den bruker vi hjemme sammen med allværsjakken vi bruker til og fra barnehagen.

Skrevet

Polarn o pyret, utrolig bra kvalitet på parkdressene!!

Skrevet

Reima =0) elsker reima de svikter oss aldri. Har prøvd andre typer men ikke fornøyd. Bare reima for mine prinsesser =0)

Skrevet

Her går det i Troll :)

Skrevet

Coop Obs sin Navigare til 399 med sekk, matboks og drikkeflaske til 3 åringen. Hun har jo flott regntøy som hun bruker om det regner og da blir parkdressen bare en overtrekksdress...

Veldig fornøyd med samme merke fra ifjor.

Minste på 1 år fikk Reflex fordi det var det jeg fant. 249 kr på barnas hus. Hun har også regntøy til ruskevær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...